سه کشور اروپایی از اتباع خود خواستند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، از سفر غیرضروری به چین خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌سرریزشدن اعتراضات فرانسه به دو کشور بلژیک و سوئیس، سران آلمان و دیگر مقامات اروپا را به هراس انداخته‌است؛ قاره‌ای که در فضای پسابحرانِ اوکراین، بیش از همیشه آسیب‌پذیر و مستعد بحران است.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
از اواخر بعد از ظهر دوشنبه، آتش سوزی شدید در فگنس در مرز بلژیک و آلمان در جریان است.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
شکست پرگل آلمان مقابل بلژیک/ عربستان بازهم باخت!
جمال موسیالا دو بازی دوستانه آلمان برابر بلژیک و پرو را به دلیل مصدومیت از دست داد.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
دومنیکو تدسکو، مربی ایتالیایی-آلمانی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک انتخاب شد.
اندازه‌گیری میزان ویتامین‌های موجود در میوه‌ها و سبزیجات به زودی به لطف یک حسگر زیستی ارزان قیمت که از سوی پژوهشگرانی از آلمان، بلژیک و هلند ساخته شده است، به واقعیت تبدیل خواهد شد.
بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک، سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
سومین تیم پر ستاره هم در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی کرد تا اینگونه خلق شگفتی هم‌چنان ادامه داشته باشد.
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
حذف آلمان و بلژیک در مرحله گروهی، واقعیتی است که قبل از شروع جام باور کردن آن چیزی مثل دیوانگی بود.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
تظاهرات در فرانسه، ایتالیا، آلمان و بلژیک در اعتراض به بحران انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ