مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
مینو مداح: فردا طلای یونیورسیاد را کسب می‌کنیم
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
مینو زنی جوان است که همسرش از او به اتهام خیانت شکایت کرده است. این زن اتهام خیانت را قبول ندارد و شوهرش را در به هم خوردن این زندگی مقصر می‌داند.
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
۱۱ مرد با طراحی نقشه یک جنایت، دکتر رضا ضیایی و همسرشان مینو صابری را به قتلگاه مدنظرشان کشانده و با شلیک دو گلوله در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساندند. دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی از متخصصان گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران بود.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
یک متخصص عفونی به اعلام اینکه میزان مبتلایان، بستری و حتی فوتی‌های کرونا زیاد شده است، همچنان از مردم خواست نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.
منابع لبنانی از زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در مرز لبنان بر اثر انفجار مین خبر دادند.
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
مین های برجای مانده از داعش بازهم در سوریه قربانی گرفت.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
دکتر محرز با توجه به افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور می‌گوید: ما هر سال با شیوع آنفلوآنزا مواجه بودیم و که پیک این بیماری هم ماه آذر بود، اما امسال با توجه به زمان راهپیمایی اربعین، شیوع آنفلوآنزا زودتر از سال‌های قبل اتفاق افتاد.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
پل پوگبا، هافبک باتجربه یوونتوس، خاطرات جالبی از مینو رایولای فقید نقل کرده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
با تاکید بر این راهبرد، اما باید الزامات حرکت در محیط جدید بین‌المللی را بیشتر شناخت و در دستور کار قرار داد. در واقع با توجه به فقدان تنوع در سبد سیاست خارجی ایران، هرگونه تصریح و تاکید بر یک بلوک و ثابت نگه داشتن قطب نمای سیاست خارجی در یک جهت مشخص، هزینه‌ها و آسیب‌پذیری‌های سیاست خارجی هم به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حقوق و معیشت پرسنل نیروی انتظامی مناسب نیست و دولت و مجلس باید در قانون بودجه، توجه بیشتری به این قشر کنند.
جنگ اوکراین و تنش‌های مربوط به انرژی بار دیگر کشور‌های صنعتی را به استفاده از انرژی هسته‌ای سوق داده، اما راه اندازی این نیروگاه‌ها بسیار هزینه بر است.
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ