دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
کامیونی که در جاده در حال حرکت بود، به طور ناگهانی از جاده منحرف شد و چپ کرد.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
هنوز دلیل قطعی این انفجار مشخص نیست. رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند که یک مخزن سوخت آتش گرفته و همه تردد‌ها در این مسیر به حالت تعلیق درآمده است.
به دلیل نبود امکانات و ضعف در تامین آب آشامیدنی زائران، در ۲۵ کیلومتری مرز مهران، زائران اربعین از فرط تشنگی مقابل ماشین‌های عبوری را می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای آب می‌کردند.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
در یکی از محله‌های شمال تهران برای دیده شدن تابلو‌های یک ساختمان پزشکان، درختان مقابل این ساختمان را قطع کردند.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
اولگ آرتمیف، فضانورد روس، که تنها ۲ ساعت از ۶ ساعت پیاده‌روی فضایی خود را طی کرده بود، به دلیل بروز یک مشکل الکتریکی در لباس فضانوردی خود، مجبور به ناتمام گذاشتن پیاده‌روی خود شد. او پس از بروز این مشکل به ایستگاه فضایی بین‌المللی بازگشت تا لباس خود را به منبع تامین برق متصل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ