مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل خودداری از همکاری با کمیته تحقیقات درباره یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، به حبس محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
واشنگتن و بوگوتا هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کردند و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در سال ۲۰۱۸ گفت که این "بهانه‌ای است که توسط خود رژیم طراحی شد."
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.
مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی اظهار کرد مقامات رسمی که موضوعات امنیتی و اطلاعاتی را به اطلاع دونالد ترامپ می‌رساندند، در بسیاری از پرونده‌ها نمی‌توانستند اسناد طبقه بندی شده و محرمانه را از ترامپ پس بگیرند.
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای به بیان دیدگاه رهبران جهان درباره ترامپ پرداخت.
عکس چهره‌های مشهور همیشه در صفحات اول رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند تا مخاطبان همه‌ی جهان آنها را ببینند. اما در این میان چه کسی، کدام زوج‌های مشهور بیشترین عکس را دارند؟ این مطلبی است که کانون توجه بسیاری است.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
بولتون جنگ طلب، که در دولت بوش و رونالد ریگان قبل از دوره کوتاه مشاور امنیت ملی ترامپ خدمت می‌کرد، به این رسانه گفت که کمپین او بر روی «سیاست خارجی بسیار قوی تر» تمرکز خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ امروز در یاداشتی اذعان کرد: تحریم‌ها فقط آثار خودتوهمی ایجاد می‌کنند؛ به انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی نیازمندیم.
بازیکن مشهور اسنوکر جهان از عدم بکارگیری جوانان در این رشته ورزشی به شدت انتقاد کرد.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در صفحه توییترش به پیام مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ و از روسای پیشین سازمان سیا که در بر دارنده بخشی از مزامیر داود بود، واکنش نشان داد.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا با اشاره به امضای توافق دوحه بین واشنگتن و طالبان، آن را بزرگ‌ترین اشتباه رئیس جمهور سابق آمریکا خواند.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.
اخراج کارکنان بازارهای رمزارزها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ