در حالی که وزارت نفت به دلیل برخی ملاحظات، از اعطای سهمیه قیر رایگان بودجه ۱۴۰۱ خودداری می کند، نمایندگان مجلس با اصلاح قانون بودجه، خواستار تأمین اعتبارات آن از منابع داخلی شرکت نفت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه هری مگوایر از رفتن به وستهم امتناع کرد، پروژه انتقال بنجامین پاوارد به منچستریونایتد با شکست مواجه شد.
در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و این باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کنند.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
شاهرود- کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم و عضو سابق تیم ملی ضمن اشاره به مصدومیت‌های پی در پی در مسابقات انتخابی و کشوری، گفت: متاسفانه حمایتی از ما صورت نگرفته و با هزینه شخصی درمان شدم.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
هیچ ناظر جدی‌ای نمی‌تواند یک قضاوت اولیه در مورد جنگ عراق را رد کند: این یک شکست بود. دولت بوش تصمیم گرفت در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی با صدام حسین مقابله کند تا تهدیدی فزاینده و غیرقابل تحمل برای امنیت آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از بین برود. هدف او سرنگونی یک استبداد وحشیانه بود. استبدادی که منبع تجاوز و بی ثباتی در خاورمیانه از طریق مداخله‌ای کوتاه و کم هزینه بود. با این وجود، در نهایت کار‌ها بسیار کم طبق برنامه پیش رفتند.
من می‌دانستم همان دردسرهایی که ما داریم، بلاژویچ هم خواهد داشت اما تفاوت بین مستر و آقا است؛ به مستر ميلياردی پول می‌دهند اما به آقا ۵۰-۶۰ میلیون می‌دهند...
در جهانی که افراد با اپلیکیشن‌ها و با سوییپ کردن یک تصویر روی تلفن هوشمند و بعد گپ زدن در واتس‌اپ، دنبال شریک زندگی‌شان می‌گردند، به نظر می‌رسد قرن نوزدهم دوره‌ای ایده‌آل برای خواستگاری و اظهار عشق بوده است.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
احتمال دارد در صورت باز نشده پنجره استقلال نام یکی دو بازیکن از لیست خارج شود.
تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می شود.
رئیس فدراسیون بوکس در حالی اعلام پناهندگی کرده است که عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش بود تا این پرسش مطرح شود که مسئولیت مجوز‌های صادر شده برای این اعضا با کیست؟
دردسرهای هروه رنار برای انتخاب ترکیب مورد نظر خودش در مسابقه روز پایانی گروه سوم مقابل مکزیک همچنان ادامه دارد.
اقدام رئیس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
دادستان انتظامی قضات گفت: هر شش ماه یکبار آمار شکایت از دادسراهای انتظامی کشور را دریافت و استخراج می‌کنیم که هدف از این امر ارتقای کار قضات و پیشگیری از طرح شکایت بی دلیل است.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ