درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
کارمندان که معمولا خانه‌های‌شان در دور از محل کار بود، می‌بایست در این تغییر هزینه‌های سنگینی اعم از کمبود امکانات برای نگهداری فرزندان، فشار روحی ناشی از کمبود حمل‌ونقل عمومی برای تردد، عدم بهره‌برداری بهینه از زمان کار به دلیل کمبود مراجعه‌کنندگان در آن ساعات از روز و فشار کاری در ساعات میانی از حدود ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر و.. را بدهند!
دلفی یکی از جوانان مستعد فوتبال ایران به شمار می‌‍رود، که در چند سال اخیر به هر دلیل نتوانسته پتانسیل واقعی‌اش را نشان بدهد.
نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی عربستان در چند هفته گذشته بعد از رفتن رنار فرانسوی مطرح شد.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
ماجرای سفر رفتن زوج سالخورده کار آن‌ها را به دادگاه خانواده کشاند.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان به رسانه‌ها گفت: در جریان ۱۵ ماه، زیاد تلاش کردیم که برای خانم‌ها اجازۀ تفریح در پارک‌ها داده شود، اما در این اواخر بعضی مشکلات وجود داشت. زنان حجاب را مراعات نمی‎کردند و به همین دلیل از رفتن به پارک‌های تفریحی منع شدند، اما بچه‌ها می‎توانند به پارک‌ها بروند.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال شاهد آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های کشور هستیم که دلیل آن از بین رفتن پوشش‌ گیاهی است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال در کشور شاهد آتش سوزی‌های گسترده هستیم و متأسفانه دلیل آن از بین رفتن پوشش‌های گیاهی است.
حمیدرضا سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.
به نظر می رسد مشکلات شخصی و روحی نیمار، عامل جدایی او از بارسلونا در سال 2017 بوده است.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
سرمربی آبی پوشان که سابقه در رفتن از کوره را دارد، از طرح یک سئوال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بر آشفت و دقایقی را به پاسخ به آن سئوال خاص پرداخت.
عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است. امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد، چون او فلسفه فکری ندارد.
استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ