رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در اغتشاشات اخیر حدود ۷۰۰ نفر دستگیر شدند که با نگاهی که در قوه قضائیه وجو داشت ۴۰۰ نفر در همان روز اول آزاد شدند و این افراد در ادامه اغتشاشات هم حضور نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را به منزله چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌ها دانست.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران پرداخت شد.
با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سلطه نژادپرستی و توهین به اعتقادات مردم و به تمسخر گرفتن هنجارهای اجتماعی از مظاهر آزادی غربی است که این روزها شاهد آن هستیم.
طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
پویش مردمی «همیاری تا رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان‌های کشور برگزار شد و ۷۲۷ زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
سفیر کشورمان در قطر از آزادی هفت زندانی ایران از این کشور خبر داد.
سفیر ایران در قطر نوشت: «هفت زندانی کشورمان، با همکاری مقامات ذی ربط قطر، آزاد و راهی کشورمان شدند.»
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی فوتبال ولز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ضمن تبریک این پیروزی به ملت ایران دستور ویژه‎‌ای برای آزادی زندانیان حوادث اخیر صادر کرد که در این راستا: روز گذشته در استان تهران ۱۹۵ نفر، ۱۴ نفر در استان هرمزگان، ۲۰ نفر در استان آذربایجان غربی، ۵۷ نفر در استان البرز، ۴۰نفر در استان کرمان، ۱۸ نفر در استان کردستان، ۲۰۴ نفر در استان فارس، ۷۸ نفر در استان مازندران، ۸۰ نفر در استان مرکزی، ۳۰ نفر در استان بوشهر و ۶ نفر در استان خراسان جنوبی آزاد شدند.
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حوادث سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲ نفر از متهمان با توجه به اظهار پشیمانی، آزاد شدند و قرار بود سایر افراد هم تعیین تکلیف شوند که امروز محقق شد و ۱۰۰ نفر دیگر هم آزاد شدند.
زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی ۴۲ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب،تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۴۷۹ هزار داوطلب قبول شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ هزار و ۴۶۶ داوطلب در رشته‌های تحصیلی با آزمون و ۲۹۸ هزار و ۵۳۴ داوطلب در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده‌اند که حدود ۵۸ درصد پذیرفته‌شدگان زن و حدود ۴۲ درصد مرد هستند.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ