سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریل کالدرون پلگرینو، سرمربی تیم ملی هائیتی، فرزند کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین باشگاه السیلیه قعرنشین لیگ ستارگان قطر حاضر شد.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
سرمربی نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان می گوید این تیم با وجود شرایط سختی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
در حالی که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما، برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
سرمربی تیم ملی در سومین تلاش خود روی نیمکت ایران برای صعود به مرحله بعدی بار دیگر ناکام ماند.
سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.
سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
علی کریمی بعد از 4 سال توانست در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد و رویای حضور در جام جهانی برایش محقق شود.
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
سابقه استراتژی فنی کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان از خالی بودن پستی مهم در ترکیب ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
کارلوس کی‌روش سخت‌ و فشرده‌ترین برنامه آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر در نظر گرفته است.
مدافع 21 ساله پیکان رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند؛ او امیدوار است در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرد.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش دقیقا به همان تیمی تبدیل شده که انتظارش را داشتیم. تیمی که می‌جنگد و در نهایت از بهترین فرصت نهایت استفاده را برده و به پیروزی می‌رسد.
کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.
دستیار اسکوچیچ معتقد است برخلاف خودش، سرمربی کروات سابق تیم ملی ناامیدی زیادی را پس از گرفتن رویای حضور در جام جهانی تجربه می‌کند.
میلاد سرلک از جمله بازیکنانی است که اولین روزهای کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش را تجربه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ