سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
سپهر روزی طلب، با انتشار یک استوری از جمع هواداری‌ها خداحافظی کرد.
سپهر روزی طلب از جمع هواداری‌ها پس از چهار فصل جدا شد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۳ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۱۳ تیرماه به حافظ را بخوانید.
بازیکنان پرسپولیس امیدوارند تا شروع لیگ برتر تمام طلب خود را از باشگاه دریافت کنند.
مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب در چهارمین فصل حضور خود در جمع بنفش‌پوشان پایتخت تعداد بازی رسمی خود را در باشگاه هوادار به عدد صد رساندند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ» می‌گوید: خدایا کاری کن تا در ماه رمضان، خوبان را دوست بدارم و دشمن دشمنانت باشم. در مورد خودم، عملی که به من امید می‌دهد تا در قیامت جزو نجات‌یافتگان باشم، این است که خوبان و اشخاص باتقوا را دوست دارم و از بی‌تقوایان بیزاری می‌جویم.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، باشگاه استقلال بیش از 50 روز فرصت دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
باشگاه استقلال روز شنبه طلب استراماچونی را پرداخت می‌کند.
سپهر روزی طلب، هافبک هوادار می‌گوید تیم‌شان یاد گرفته مقابل تیم‌های بزرگ ایستادگی کند.
سپهر روزی طلب با دریافت کارت زرد مقابل مس رفسنجان از بازی حساس هفته آینده محروم شد.
رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: «با توجه به تاثیر ویرانگر زلزله و هوای بد، ما در روزهای اول نتوانستیم به همان روشی که می‌خواستیم در آدیامان کار کنیم. من از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»
سپهر روزی طلب با ضربه سر زیبای خود برای هوادار مقابل ذوب آهن گل‌سازی کرد.
وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
نیروی زمینی سپاه از روز گذشته دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران گفت: منافقین یک بخش اطلاعاتی و ترور ویژه داشتند که حادثه‌های مهمی مثل هفت تیر را اجرا می‌کردند.
هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.
روزی طلب، هافبک هوادار امیدوار است پیروزی هفته اول مقابل آلومینیوم آغاز مسیری برای پیروزی‌های این تیم باشد.
جو صمیمی هوادار سبب شده است چهار تن از شاگردان با تجربه ساکت الهامی با موافقت سرمربی هوادار در هر دیدار و بنا به شرایط ویژه همان بازی بازوبند را به بازوی یکدیگر ببندند.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ