اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار تهران این روزها برای بازی با فولاد آماده می‌شود و البته ساکت الهامی تلاش می‌کند به ترکیب ایده‌آل خود برای جام حذفی برسد.
از روبرتو تورس، ستاره فولاد خوزستان برای تماشای دیدار رئال مادرید و اوساسونا در فینال کوپا دل‌ری، دعوت به عمل آمده است.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می شود.
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان اعلام کرد در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان تغییری در روش خود نخواهد داد.
حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول - رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
هافبک سپاهان تاکید کرد با آمادگی کامل به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌روند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا پنجشنبه ایران را به مقصد قطر ترک می کند تا برای بازی با الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
قرارداد روبرتو تورس، هافبک تیم فولاد خوزستان ثبت شد. همچنین آیاندا پاتوسی نیز رسماً با این تیم فسخ کرد.
مهدی ترابی پس از سپری کردن محرومیت خود آماده بازی با فولاد می‌شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
ایوان پریشیچ گفت که می داند فردا لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به فینال جام جهانی دارد ولی تاکید کرد که کرواسی همه توانش را برابر آرژانتین خواهد گذاشت.
دروازه‌بان اتریشی فولاد بعد از مصدومیت مقابل استقلال، حالا به بازی با پیکان می‌رسد که این خبر خوبی برای نکونام خواهد بود.
کاپیتان سابق آبی پوشان در اردوی فولاد حضور داشته و مشکلی برای اولین تقابل با همبازیان سابق خود در استقلال ندارد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، فولاد خوزستان را یکی از تیم‌های خوب ایران معرفی کرد و گفت: بازی راحتی با فولاد نداریم و آماده این دیدار هستیم.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم پس از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه با فولاد آماده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اطمینان دارد که بوکایو ساکا قراردادش را تمدید خواهد کرد. او همچنین گفت که مانع جدایی نیکلاس په‌په نخواهد شد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که آماده برگزاری دیدار هفته دوم برابر فولاد هستند، در مورد وضعیت آمادگی مهاجم هلندی این تیم، جذب یک مهاجم جدید و کارت بازی مدافع این تیم صحبت کرد.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی، لوکادیا در بازی فردا مقابل فولاد بازی خواهد کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از محرومیت آماده اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی در یک بازی تدارکاتی، خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ