سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
پایان دوران حرفه‌ای یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ را می‌توان پایان یک عصر توصیف کرد.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
یک کارشناس اقتصادی گفت: فلسفه وزارت صمت هنوز مورد ابهام هست، در واقع نمی‌توان هم صنعت هم تولید هم بحث تجارت خارجی، ذیل مدیریت یک نفر قرار بگیرد.
اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.
باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
نمی‌توان در مورد خوراکی‌های ضدآلرژی صحبت کرد و اشاره‌ای به گزنه نداشت. این گیاه حاوی هیستامین است که بدن هنگام مواجه با یک عامل حساسیت‌زا تولید می‌کند.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
نصیری با تاکید بر اینکه نمی‌توان به طورکلی گفت که تهران در معرض سیل نیست، اظهارکرد:‌ آنچه که من در مورد احتمال کم وقوع سیل در تهران گفتم با توجه به پیش‌بینی انجام شده از سوی هواشناسی برای شهر تهران بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
تابوت پله برای همیشه در جایی قرار خواهد گرفت که به وضوح از آنجا می‌توان ورزشگاه سانتوس را در فاصله‌ای نیم مایلی دید. طرفداران او بر این باورند که پله می‌تواند زمین فوتبال مورد علاقه‌اش را برای همیشه ببیند.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرش در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: تا در مورد همه چیز توافق نشود نمی‌توانیم با قطعیت از رسیدن به توافق خوب و پایدار سخن بگوییم.
حضور یک عضو کمیته بدوی انتخابات فوتبال در جلساتی که در دفاتر شخصی نامزدها برگزار می شود، نمی‌تواند معنا و مفهومی غیر از جانبداری و نقض بی طرفی این کمیته داشته باشد و رای صادره در مورد صلاحیت آن فرد را مخدوش می‌کند
در مورد جنسیت یوز و علت حادثه نمی‌توان هم اکنون اظهار نظر قاطع کرد، ولی طبق نظر شاهدان به علت له‌شدگی ناحیه زیر دم این حیوان در تصادف با خودرو جنسیت این یوز نابالغ به درستی معلوم نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ