عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفته است بیش از ۲۰ ملک بوده و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر در دیدار با دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت آلودگی هوا بر سلامت شهروندان، خواستار برخورد قضایی با ترک فعل مسئولان در موضوع آلودگی هوا شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به رغم جلسات و پیگیری های کمیسیون فرهنگی شورا، متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص املاک واگذار شده صورت نگرفته است.
اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر پیگیر انتقال صنایع آلاینده از اصفهان و تبدیل این کلان‌شهر به قطب فناوری و صنایع سبز در ایران است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تخصصی شوراهای اسلامی شهر و روستا سبب بهبود شرایط مدیریت شهر و روستا می‌شود.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر آبادان یکی از قطب‌های اصلی تئاتر ایران بوده که لازم است موانع موجود از سر راه هنرمندان برداشته شود.
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق ۲۲ گانه است
عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مسائلی که از ابتدای ورود به شورا پیگیر آن بودیم بحث مسائل قضائی و حقوقی شهرداری بود که ۲۵ هزار پرونده در این خصوص وجود داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
اهواز- رئیس شورای شهر اهواز از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار «شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در امور کشور» خبر داد.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصمیم‌گیری پیرامون نیم‌بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلوده را بر عهده شهردار دانست.
کاشانی عضو شورای شهر تهران در خصوص آلودگی هوای تهران گفت: آقای رئیس جمهور این گره به دست شما باز می‌شود، یک نفر را به عنوان نخ تسبیح مشخص کنید تا کارها را پیگیری کند.
اصفهان- رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در گام نخست مطالبه‌گر حقابه شهر اصفهان است و برای آن وقت و هزینه می‌گذارد وحقوق شهر را در حوزه آب پیگیری می‌کند.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از پلیس راهور خبر داد و گفت: مراجعه به مراکز معاینه فنی اقماری ١.٥ برابر بیش از مراکز تهران است.
در حالی که انتظار می‌رفت رضا درویش مصوبه شورای شهر برای انتقال مالکیت شهید کاظمی به پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.
رضا درویش امروز برای پیگیری واگذاری مالکیت استادیوم کاظمی راهی شورای شهر خواهد شد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز بودجه عمرانی امسال به شورای برنامه ریزی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ نشده و این موضوع باید از دولت پیگیری شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های ارزشمند تهران محسوب می‌شود و احتمالا مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه برای مالک متخلف تعیین خواهد کرد و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر این مسئله هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ