مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت گفت: یکی از دستور کارهای مهم اقتصادی سازمان شانگهای، بحث امکان استفاده عملیاتی از ارزهای ملی کشورهای عضو و تسویه‌حساب‌های بین خودشان است.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
مدیرکل شرق آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به گستردگی حضور چین در اقتصاد دنیا و همکاری کشورهای مختلف منطقه با چینی‌ها ایران نیز برای حفظ این بازار باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
اصولا معضل اصلی توسعه در کشورمان در طول یک قرن گذشته همین رویکرد غلط بوده است؛ یعنی تسلط و غلبه ملاحظات سیاسی بر ملاحظات اقتصادی و تصمیم‌گیری اقتصادی از نقطه‌نظر مصالح سیاسی. چنان‌که اگرچه برخی از مبانی اقتصاد مدرن و ایجاد ساختار‌های بوروکراتیک و نهاد‌های مالی و حقوقی در طی فرایند توسعه‌ای کشور پا گرفت؛ اما از سوی دیگر ایجاد فضای انحصاری و غیررقابتی و صرف بخش عمده‌ای از منابع مالی کشور بر مبنای ملاحظات سیاسی و ایدئولوژیک این فرایند را با نواقص و آسیب‌های جدی مواجه کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت جریانات همرفتی در نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شکل‌گیری جریانات همرفتی و رگبار و رعد و برق بویژه در نیمه شمال و شرق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
مدیرکل دفتر شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ضمن تشریح جزئیات تجارت ترجیحی با اندونزی از راه اندازی مرکز تجاری در جاکارتا و اعزام رایزن بازرگانی به این کشور خبر داد.
بیست و هفتمین جلسه کمیته قضایی شورای قضایی توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با حضور معاون اول قوه قضاییه در استان آذربایجان غربی، برگزار شد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
علی فتحی گفت: موقعیت استراتژیک و ژئوپلیتیک ایران در دسترسی به آب‌های آزاد و قرارگیری در کریدورهای شرق-غرب و جنوب – شمال، فرصت پیشتازی منطقه‌ای در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی فراهم کرده است.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
در حالی که تا چندی پیش ایران واردکننده فرش بود، حالا برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات به غرب آفریقا و شرق آسیا در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.
جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب
زلزله تاجیکستان در منطقه‌ای توسعه نیافته و در منطقه‌ای با کمترین ارتباط با دنیای بیرون در جنوب شرق تاجیکستان رخ داد. کانون این زمین لرزه در حدود ۶۷ کیلومتری غرب مرغاب تاجیکستان بود. او ادامه می‌دهد: زمین‌لرزه در ژرفای حدود ۲۰ کیلومتری و
یک استاد دانشگاه گفت: منطقه مکران باتوجه به اتصال آن به اقیانوس هند، جزء بخش های استراتژیک کشور قلمداد می‌شود که می‌تواند مسیر توسعه را برای شرق کشور فراهم سازد.
منابع یمنی از ادامه سیاست های توسعه طلبانه امارات در شرق یمن خبر دادند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شرق مشهد نقطه تلاقی ترانزیتی قوی خواهد داشت و زیرساختها نیز در آن منطقه رو به توسعه است.
حسین امیرعبداللهیان گفت: امروزه نظام بین‌الملل در حال تحول و دگرگونی قابل توجهی است و به موازات این تحولات شگرف، سیاست خارجی کشور‌ها نیز متاثر خواهد شد.
معاون ارتقای کسب و کارهای تجاری سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که تجارت ایران با شرق قاره آفریقا در 5 ماه نخست سال 1401 برابر با حجم تجارت انجام شده در این منطقه قاره آفریقا، در سال گذشته بود.
منابع صهیونیستی از طرح جدید مسئولان رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک در اراضی «جبل ابو غنم« واقع در جنوب شرق بیت بیت المقدس خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ