رضا درویش امروز برای پیگیری واگذاری مالکیت استادیوم کاظمی راهی شورای شهر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آیین رونمایی از سند رودخانه کرج به نام دولت جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ فقره سند رودخانه کرج به نماینده وزارت نیرو تحویل داده شد.
یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰ نهاد مختلف در زمینه خودرو تصمیم‌گیر هستند که این مسئله هرگونه تصمیم‌گیری و پیگیری واحد را دشوار کرده است.
یزد- مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان یزد با تأکید بر اینکه مالکیت‌ها و خرید املاک باید به‌صورت سند رسمی باشد، گفت: وکالت، مالکیت محسوب نمی شود و مردم از خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: مالکیت ۹۹ درصد اراضی ملی این استان تثبیت شده است.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
مشکل مالکیت مشترک سرخابی برطرف شد
توماس زیلیاکوس، گزینه خرید باشگاه منچستريونايتد، معتقد است یونایتد بدون رونالدو خیلی بهتر است.
مالکیت باشگاه های لیگ انگلیس برای کدام کشورهاست؟
یک رسانه آمریکایی از توقف روند انتقال مالکیت جزایر تیران و صنافیر در دریای سرخ به عربستان سعودی، از سوی مقامات مصری خبر داد.
نماینده مجلس از بازگشت ۶۰ هکتار از املاک موقوفه هلال‌احمر که در اختیار دیگر دستگاه‌ها بوده، به جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه متفاوت واگذار خواهد شد.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی اقدامات موثر و قاطعی در جهت تثبیت مالکیت رسمی جزایر تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی انجام داده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت:مانند هر حوزه حقوقی دیگر،حقوق مالکیت فکری هیچ ارزش واقعی ندارد مگر اینکه قابل اجرا باشد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران از صدور اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران حریم و بستر ۲ رودخانه زیارت و اوچونگ شهرستان دماوند خبر داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
رئیس سازمان فضایی گفت: ماهواره خیام ماهواره سنجشی با دقت یک متر بوده که منحصر به فرد است و علاقه ای نداشتیم که قبل از پرتاپ و مدارگذاری و استیبل شدن ماهواره درباره آن اطلاع رسانی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ