پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضائی فرایند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرایندهای قضائی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:اتوبوس‌های دست دوم که در مورد آن می‌گوئیم تقریباً در حد نو هستند نمی‌توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می‌خواهیم سریع‌تر این اتوبوس‌ها را وارد کنیم
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم توجه متولیان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: متاسفانه این مطالبه بر حق مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: طی روزهای آینده با افتتاح ۴ ایستگاه مترو خط ۶ تقریباً تکمیل می‌شود و این به معنای به نتیجه رسیدن تمام تلاش‌ها است.
نایب رئیس کمیسیون فرنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:نتظار ما برای نوروز این است که زیباسازی شهر برای سال نو به بهترین شکل انجام شود.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
رئیس شورای شهر تهران و نایب رئیس شورا در راستای محکومیت تصمیم پارلمان اروپا با لباس سپاه پاسداران در صحن علنی حاضر شدند.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: احتمالا شهرداری بودجه خود را به مبلغ ۷۰ الی ۷۵ هزار میلیارد تومان ارائه کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه از برخورداری ۵ هزار نفر از وام کم بهره در راستای اجرایی شدن بسته خرسندساز خبر داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درباره سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظری در میان اعضای شورای شهر وجود ندارد و ما یک شورای نمایشی از ابتدا هم نبوده‌ایم.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث تراموا در حد مطالعه است ما از تمامی ظرفیت ها و تنوع حمل و نقل استفاده میکنم.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث تراموا در حد مطالعه است ما از تمامی ظرفیت ها و تنوع حمل و نقل استفاده میکنم.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بودجه ۱۴۰۱ توسعه محلات دارای ردیف مخصوص شدند و افتتاح این پروژه ها منجر به کاهش فاصله شمال و جنوب می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تسهیل در رساندن میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان رسالتی است که شهروندان از دولت و شهرداری انتظار دارند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حکمی در خصوص باغات صادر شده و در بستر آن یک فرد از ۲۱ نفر اعضای شورا شکایت کرده است.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران، با رأی گیری استمزاجی رئیس، نائب رئیس و هر دو منشی هیأت رئیسه، انتخاب شدند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای در خصوص ساماندهی فضای تئاتر شهر خبر داد و گفت: ضرورت دارد حریم بنای تئاتر شهر بدون ایجاد حصارکشی و دیوارکشی حفظ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ