آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تخصصی شوراهای اسلامی شهر و روستا سبب بهبود شرایط مدیریت شهر و روستا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ارائه شده به نمایندگان مجلس از پیگیری جذب مربی امور تربیتی و تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل اولین جلسه تخصصی ایمنی و کارگروه امداد کوهستان در ارتفاعات شهر تهران خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر تخصصی وزارت ارتباطات بر بازگشایی گوگل پلی است.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
قالیباف رئیس مجلس گفت:مجددا ازکمیسیون های امنیت ملی؛ آموزش؛ امورداخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می خواهم هرچه زودتر گزارش خود را به مردم اعلام کنند.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
نشست تخصصی «سازوکار پیگیری حقوقی سانسور ایرانیان در بستر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی آمریکایی» برگزار می شود.
کمیته ملی پارالمپیک جلسات تخصصی فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ را با برگزاری نشست با چند رشته دیگر دنبال کرد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی‌های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
پروژه توسعه، تامین و تکوین قوای محرکه P90 با تاکید بر وابستگی خارجی حداقلی و با بهره مندی از توان تخصصی داخلی در مگاموتور در سال جاری بازتعریف و در حال پیگیری است.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وجود ١٥ کمیته تخصصی در این سازمان خبر داد و گفت: منطقه ۸ به دلیل بافت فرسوده زیاد در محله‌های وحیدیه و زرکش مستعد بحران است.
با پیگیری از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تأسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ