عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن وظیفه قانونی شهردار تهران است.
تراموا یکی از مدهای جدید حمل و نقلی است که شهردار تهران از ارسال مطالعات آن به شورای شهر خبر داده است.
مجید باقری در ارتباط با انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومانی یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی هستند که آن‌ها استثناء هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالا که منتشر شده است استثناء بوده‌اند و همه بر اساس قوانین و مقررات هستند.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان اقتصادی دولت �لام کرده بود که در سال جاری فقط ۷ درصد تورم بیشتر می‌شود اما
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن اگر منجر به التهاب در جامعه شود، به صلاح نیست، گفت: شهرداری اوایل سال آتی لیست نهایی را به شورای شهر می‌دهد.
نایب رئیس کمیسیون فرنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:نتظار ما برای نوروز این است که زیباسازی شهر برای سال نو به بهترین شکل انجام شود.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز سرویس دانش آموزان استثنایی دارای مشکل است و انتظار می‌رود تا یک روش ثابت ایجاد شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: انتظار ما این است که پروژه‌ها هرچه سریعتر افتتاح شوند و انقلابی بودن لازمه اش کار درست و منطقی انجام دادن است.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: موافق انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن هستیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن به شنبه هفته آینده موکول شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا یا اتوبوس برقی به چند شکل در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر ریل شده و یا بدون ریل یا به صورت یک کابین یا چند کابین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اگر مسیر مناسبی نیز بدون تقاطع برای احداث تراموا در شهر تهران در نظر گرفته شود می‌تواند جهت جابجایی مسافران موثر باشد، اما باید به این نکته اشاره شود که باید مسیر‌های مناسب بررسی و در نهایت در رابطه با خط تراموا تصمیم‌گیری شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
در حالی که انتظار می‌رفت رضا درویش مصوبه شورای شهر برای انتقال مالکیت شهید کاظمی به پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.
دو عضو شورای نسیم شهر اوایل سال ۱۴۰۱ و بعد از انتشار فیلمی از رشوه گیری آن‌ها در رسانه‌های محلی دستگیر شدند که در نهایت بعد از شش ماه رسیدگی، رأی اولیه آن‌ها صادر شد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تسهیل در رساندن میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان رسالتی است که شهروندان از دولت و شهرداری انتظار دارند.
عضو شورای شهر تهران درباره گود رها شده کنار کتابخانه ملی و فاجعه ای که ممکن است درآنجا رخ دهد توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ