رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصمیم‌گیری پیرامون نیم‌بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلوده را بر عهده شهردار دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزند شهید سلیمانی گفت: آمریکایی ها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
معاون میراث‌فرهنگی کشور با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی انتخاب شد.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
اصرار بازیکنان نفت آبادان به ارسال پاس‌های بلند عمقی پشت دفاع استقلال در نهایت نتیجه داد و آنها را به گل رساند.
پروفسور احمد داووداوغلو را بسیاری ناجی اردوغان در برهه‌های مختلف ریاست وی می‌دانند؛ چه آن زمان که نخست‌وزیرش بود؛ چه زمانی که در نقش وزیر امور خارجه اردوغان خدمت می‌کرد. اما نگاهی به سابقه اردوغان نشان می‌دهد او همچون دوران فوتبالی‌اش، تک‌روی را بیشتر از همکاری تیمی و پاسکاری می‌پسندد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
سخنگوی دولت گفت: بهترین مرجع و محل برای پاسداری از حقوق عامه مرکز وکلای قوه قضائیه است.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد، در چارچوب و مفهوم انقلاب اسلامی است.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ساختار پاسداری از شریعت اسلامی، تجارب مشروطه و آثار و لطمات آن در قانون اساسی اصلاح شده، بر واگذاری امور محلی به مردم تاکید کرد و گفت: جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی جایگاه ویژه ای است و می تواند طرح و لایحه به مجلس ارائه دهد.
شاگردان کارلوس کی‌روش با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی را تمام کردند.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
مدرس فیفا معتقد است فوتبال ایران با وجود حذف از رقابت‌های جام جهانی نباید نگران آینده باشد.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی برگزار شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شهید امیراحمدی همان گونه که پاسدار رأی مردم و حریم مردم‌سالاری دینی بود، از جان عزیز خویش هم برای پاسداری از امنیت مردم گذشت.
فدریکو والورده می گوید که روند خوب گلزنی‌اش با توجه به شرایط بدنی عالی‌ای که دارد، نمی تواند عجیب باشد. او از نقش پاس‌های فوق العاده مودریچ در رئال هم گفت.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید دیدن دامنه پاس‌های کاسمیرو برایش عجیب بوده است.
رودبار- ۲ هزار اصله کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع و به تاراج رفته است و در این میان شهرداری و منابع طبیعی تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد:‌ ما به دشمنان و آمریکای جهان‌خوار می‌گوییم که ایران را امتحان نکنید. اگر نیاز به مذاکره دارید که قطعا نیز دارید با شرایط این ملت کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی‌ها بردارید.
سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA)، بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ