روستای فلسطینی العراقیب برای ۲۰۹مین بار متوالی مورد هجوم و تخریب از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
این الگوی مدیریتی نزد نواصولگرایان حاکم است و تا تخریب ساختمان‌های مقاوم و مجوزدار به نحو دیگری ادامه خواهد یافت و از پاسخگویی هم گریزان هستند. وضعیت برخی از ساختمان‌های مسکن مهر که در دولت اول اصولگرایان ساخته شد را در زلزله کرمانشاه به یاد دارید؟ این تخریب نشان داد که ساختمان‌سازی‌ها در دوره جدید چه حال و روزی دارد؟ کل مدیریت شهری تهران چنین است.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
اصفهان- رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی شهرستان گلپایگان قدمت باستانی باروی تخریب شده در این شهر را رد کرد.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
بهادری جهرمی در خصوص مسمومیت دانش آموزان گفت: اسم اقدام تروریستی را «خرابکاری شرافتمندانه» گذاشتند و می‌خواهند مدارس را به تعطیلی بکشانند. فضاسازی گسترده‌ ای انجام شد تا اقدامات ترویستی همانند تخریب، آتش سوزی، چاقوکشی و توهین، درست و اخلاقی جلوه داده شود. مسئله مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در ادامه پروژه شکست خورده آشوب آفرینی است و هدف جلوگیری از رشد علمی کشور است.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
عمق فاجعه زلزله ترکیه گسترده است و در برابر آن واکنشهای سیاستمداران ترک برای تخریب یکدیگر همچنان ادامه دارد و مناطق زلزله زده عملا تبدیل به بستر کشمکش‌های سیاسی میان حزب حاکم و اپوزیسیون شد.
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
چند روزی از زلزله خوی گذشته است، با وجود تخریب خانه‌ها و وضعیت سخت زلزله‌زدگان همچنان زندگی اینجا ادامه دارد، این موضوع را می‌توان در لبخندها و نشاط کودکان دید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
نمین- جنگل فندقلوی نمین در سایه بی توجهی مسئولان و سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان در حال تخریب و از بین رفتن پوشش‌های گیاهی و گونه‌های نادر طبیعی است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما چه با شرکت یادمان سازه چه با سازمان عمرانی مناطق، این مأموریت و نگهداشت پل‌ها را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: پل حافظ ـ جمهوری؛ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
مقتدایی ادامه داد: بیگانگان و عوامل خارجی که از ایجاد بلوا در کشور ناامید شده‌اند، درتلاش برای ناامن سازی در استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی هستند. این حرکت‌ها، ایذایی و دردسرآفرین است منتها بدنه مردمی ندارد از این رو عوامل خارجی نسبت به ترور افراد، آتش زدن اموال عمومی و تخریب مکان‌های خصوصی و عمومی اقدام می‌کنند.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ