معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما چه با شرکت یادمان سازه چه با سازمان عمرانی مناطق، این مأموریت و نگهداشت پل‌ها را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: پل حافظ ـ جمهوری؛ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
بر اساس داده‌های سازمان ملل، کشاورزی یکی از عوامل اصلی تخریب جنگل‌ها و از بین رفتن تنوع زیستی است و سه چهارم زمین‌های عاری از یخ را برای استفاده انسان در اختیار دارد. علاوه بر این، سیستم غذایی ما مسئول ۷۰ درصد مصرف آب شیرین جهان و ۷۸ درصد آلودگی آن است.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
تبریز- جانشین انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری فرد شروری که با قمه کشی و عربده کشی باعث تخریب چندین خودرو ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق تبریز شده بود خبر داد.
«مسئولان حرم شاه چراغ یک طرح توسعه‌ای دارند به اسم طرح «۵۶ هکتاری» که می‌خواهند در دل یک منطقه ۳۶۰ هکتاری بافت تاریخی شیراز اجرایی کنند و الان هم در حال اجرای آن هستند. متاسفانه برای اجرای این طرح بیش از ده‌ها بنای قدیمی که قدمتشان به دوران قاجاریه و زندیه و بعضا صفویه می‌رسد، دچار آسیب خواهند شد. این در حالی است که بافت تاریخی شیراز به تنهایی یکی از صندوق‌های ارزی پایدار برای کشور محسوب می‌شود.»
سی‌ان‌ان، مدارک و نتایج تحقیقات یک سازمان انگلیسی و ارتش اوکراین را درباره «افزایش حجم تخریب» یکی از پهپاد‌های شاهد-۱۳۱ ساخت ایران که کلاهک آن در حمله روسیه به منطقه اودسا در اکتبر ۲۰۲۲ عمل نکرده، منتشر کرده است.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.
اثر هنری که یکی از هنرمندان اسپانیایی در شهر بارسلونا از لیونل مسی به مناسبت افتخارآفرینی جدید این ستاره آرژانتینی طراحی کرده بود، تخریب شد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
عناصر طالبان در قندهار قبر یکی از اعضای برجسته گروه‌های جهادی مخالف حکومت و حزب عضو جمعیت اسلامی افغانستان را تخریب کردند.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته باعث مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است.
مینا کاویانی، کارشناس ارشد علوم تغذیه و مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور آلزایمر را یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دوران سالمندی برشمرد که نوعی بیماری تخریب اعصاب است و با علایمی نظیر از دست دادن پیشرونده حافظه و عملکرد شناختی همراه است.
روز گذشته که در برخی نقاط تهران درگیری و آشوب بود فیلمی منتشر شد که مأموران یگان ویژه در یکی از کوچه ها در حال تخریب موتورسیکلت‌های شهروندان هستند؛ اما این مأموران چه کسانی بودند؟
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ