در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
۴ نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در جهت ارتقای امنیت برگزاری آزمون کنکور سراسری تاکید کرد.
رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.
بهارستان- رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهارستان از دستگیری چهار نفر به دلیل جستجوی گنج در تپه های نسیم شهر خبر داد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرا(س) تهران خبر داد.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از عاملان و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.
بردسکن ـ دادستان بردسکن گفت: ۱۵ نفر از افرادی که قصد اغتشاش در بردسکن را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
سردارطاهر گفت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدرها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر در ناآرامی‌های بوشهر گفت: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.
یک منبع آگاه از دستگیری 8 نفر از لیدرهای اغتشاشات اخیر در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
محلات - فرمانده انتظامی محلات از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سبحانی تصریح کرد: در گذشته پرونده‌هایی برای افرادی که اقدام به آتش افروزی در تالاب انزلی کرده اند تشکیل و آرای خوبی صادر شده که در بخش اجرای احکام در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ