نمین- جنگل فندقلوی نمین در سایه بی توجهی مسئولان و سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان در حال تخریب و از بین رفتن پوشش‌های گیاهی و گونه‌های نادر طبیعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در اراضی باغ چای‌ در مجاورت مناطق جنگلی یکی از روستاهای بخش چابکسر خبر داد.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
ديشب حضور قربان زاده در برنامه فوتبال برتر حال و هوای دیگری داشت‌.
منابع عبری از انتقال نخست وزیر این رژیم به بیمارستان خبر دادند.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
رودبار- یک فعال حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با اشاره به وجود ۹ کانون غبار در استان گیلان گفت: جنگل های هیرکانی به شدت تحت تاثیر غبار هستند.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
مشهد ـ معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ارس تنها پلنگ باغ وحش مشهد این روزها به دلیل پیشرفت بیماری حال مساعدی ندارد.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ده کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال عمومی ۱۲ دانش آموز سانحه تصادف مینی بوس در محور پاتاوه به دهدشت در محدوده یاسوج خوب است.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از رو به بهبود بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
باور کنند حضرات که حال جامعه ناخوش است. از ناخوش احوال هم نمی‌توان امید کار‌های بزرگ داشت. معیشت مردم را تامین کنید، معادِ خودشان را تضمین خواهند کرد. بسیاری از این رفتار‌های ناروای اجتماعی و سویه‌های سیاه گریز از معارف و معرفت‌ها هم به همین شلوغی بازار گرانی برمی‌گردد. نانِ مردم را تأمین و تضمین کنید، بسیاری از نابسامانی‌های اخلاقی و رفتاری اصلاح می‌شوند. نان، با ایمان رابطه تنگاتنگ دارد.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
العربی با صابر کاظمی یک شکست دیگر را در لیگ قطر تجربه کرد.
تیم های فوتبال تحت پوشش شرکت مس در سال های گذشته همواره جزو تیم هایی بودند که کمترین مشکلات مالی را در بین تیم های فوتبال کشور داشتند اما ظاهرا ویروس بی پولی به جان این تیم ها نیز رخنه کرده است.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: تیم ملی پاراوزنه برداری حال و روز خوشی ندارد و با این روند هر روز بدتر خواهد شد.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ