اصفهان- رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی شهرستان گلپایگان قدمت باستانی باروی تخریب شده در این شهر را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانیه رستمیان با امتیاز ۲۹۴ به عنوان نفر سوم راهی فینال شد اما در این مرحله در جایگاه چهارم ایستاد.
بانوی تیراندازی ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: من از همین حالا فینال و مدال المپیک را تصویرسازی می‌کنم تا بتوانم به آن برسم.
زمانی که آستین خود را برای تزریق واکسن بالا می‌زنید، معمولا کدام طرف را ترجیح می‌دهید، بازوی چپ یا راست؟
شرمینه چهل امیرانی نماینده ایران در تفنگ بادی مسابقات قهرمانی جهان باکو موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
گلنوش سبقت‌الهی راهی فینال تپانچه ۱۰ متر مسابقات قهرمانی جهان در باکو شد.
رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اظهار کرد: بانوی جودوکار خراسان جنوبی به مصاف برترین‌های جهان می‌رود.
کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا با حضور ابراهیم شکوری در چالوس برگزار شد.
باشگاه یوونتوس برای جذب ستاره رقیب تاریخی خود وارد رقابت با منچستریونایتد شده است.
در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان عسل کدخدایی موفق به کسب مدال برنز شد.
امروز دهم مهر ماه یک صد و سی و نهمین سالروز تولد اشرف‌الملوک فخرالدوله یکی از سرشناس ترین زنان سلسله قاجار در سال ۱۲۶۲ است.
فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته ایران، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته ایران، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان با راهیابی سمیه رحیمی به دیدار رده‌بندی بخش ریکرو و حذف سه نماینده کامپوند ایران پیگیری شد.
محققان با الهام از گل رز در حال باز شدن یک بازوی رباتیک ابداع کرده اند که می تواند اشیای ظریف را کنترل و جابه جا کند.
انتشار جدیدترین رده بندی بهترین‌های تکواندو جهان حکایت از صعود ناهید کیانی به صدر رنکینگ جهانی دارد.
بانوی تنیس باز کشورمان با شکست مقابل حریف استرالیایی از تور جهانی حذف شد.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بخشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد. در برخی جا‌ها این دیوار دو تا سه متر قطر و ۷ تا ۱۰ متر ارتفاع داشته است. این دیوار در میان ساختمان‌های نوساز قرار داشته و شهرداری با استشهاد محلی و بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی آن را تخریب کرد.
لحظاتی پیش بخشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد.
فرناز مشیری متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه کمبود ویتامین D در میان زنان و مردان کشور شیوع دارد و می‌تواند آسیب‌های فراوانی برای سلامت ایجاد کند، گفت: کمبود ویتامین D باعث برخی اختلالات باروری و تخریب یا کاهش تعداد اسپرم در آقایان و بروز ناباروری می‌شود.
تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه بنده با مولوی عبدالحمید در ارتباط بودم و ۶ بار وی با من تماس گرفت و در آخر من تماس گرفتم و اینکه چه چیزی بین ما گفته شد بگذارید در دلمان بماند او خود می‌داند من چه بیان کردم، خطاب به وی گفتم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهند سخن شما را قبول کنم.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ