جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شد، اکنون با همان شمایل در نقش فروغ فرخزاد در فیلمی به کارگردانی پدرش ظاهر شده است اما نکته قابل تامل اینکه اگرچه چهره او تا حدودی شبیه پروین اعتصامی بود اما نه چهره و نه فرم او شباهتی به فروغ فرخزاد ندارد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در ارتفاعات البرز به‌ویژه مناطق مشرف به دامنه‌های شمالی البرز، افزایش ابر و مه آلودگی و بعضی ساعات بارندگی، در شمال آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.
نیمه نخست بازی پرحاشیه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری سرخپوشان و با شوت سرکش مهدی ترابی به پایان رسید.
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
در شبکه‌های اجتماعی عراق فیلم‌هایی از جاری شدن سیل در بسیاری مناطق و تخریب برخی ساختمان‌ها بر اثر شدت بارندگی منتشر شده است.
سرهنگ کرمی در پایان با بیان اینکه ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج – چالوس احتمال ریزش سنگ را افزایش داده است، گفت: مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.
باران و رعد و برق در ۹ استان
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
اعضای تیم استقلال تمرین شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.
طوفانی که از دوشنبه آغاز شد بیش از یک فوت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کالیفرنیا بارید و پیست‌های اسکی سیرا نوادا را در عمق بیش از ۱.۵ متری برف مدفون کرد. ریزش سنگ و گل و لای جاده‌ها را مسدود کرد و روان آب‌های جاری بخش‌هایی از آزادراه‌ها را به آبراه تبدیل کرد.
باران سیل آسای عربستان اولین بازی رونالدو را لغو کرد!
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
بارش شدید باران در خوزستان، نشست خبری پیش از بازی فولاد - ذوب‌آهن را لغو کرد.
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
درگیری شدید و خشونت‌آمیز هواداران آینتراخت فرانکفورت و مارسی در جریان دیدار دیشب دو تیم ممکن است تبعات شدیدی برای دو باشگاه به دنبال داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ