سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
محمد کریمی معتقد است سپاهان برای قهرمانی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
آمدن توماس توخل به جای یولیان ناگلزمان نیز شرایط ستاره پرتغالی بایرن مونیخ را تغییر نداده است.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
عضو شورای شهر تهران گفت:شرایط ادامه فعالیت‌ها در سازمان فاوا سخت و غیر ممکن شده است.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر زن فلسطینی در شرایط بغرنجی در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
رئیس جمهور مصر از مردم این کشور خواست که در مقابل مشکلات و چالشها راه پایداری در پیش بگیرند.
باشگاه منچستریونایتد قانونی را وضع کرده که طبق آن هیچ کس دستمزد نجومی نسبت به هم تیمی های خود دریافت نکند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که سازگار شدن با شرایط در این تیم برای او بسیار دشوار بوده است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رییس انجمن جوجیتسو از اعزام ۱۴ ملی پوش به مسابقات جهانی ابوظبی خبر داد و گفت: در شرایطی ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که ۳ سال شرایط حضور در هیچ تورنمنت برون مرزی را نداشتیم.
براساس قانون ، بیمه شدگان در مشاغل سخت و زیان آور با داشتن ۲۰ سال متوالی و ۲۵ سال متناوب می‌توانند از مستمری کامل بازنشستگی برخوردار شوند.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ