رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت های همه جانبه بتواند روزهای خوبی را در لیگ بیست و سوم پشت سر بگذارد.
تمشک از یک تیم تحلیلی حرفه‌ای بهره می‌برد که به صورت مداوم تمامی بازار‌های مالی را تحلیل می‌کند و از بهترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند در شرایط مختلف بازار ترکیب دارایی‌های صندوق را تغییر می‌دهند تا بالاترین بازدهی را کسب کنند.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
مسئول سازمان تیم‌های ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه شرایط ارزی موجود در کشور منابع مالی مورد نظر فدراسیون تأمین نشد و اعزام تیراندازان به هند لغو شد.
رئیس فدراسیون تیروکمان با انتقاد از شرایط مالی این فدراسیون گفت: نسبت به دیگر فدراسیون‌ها ۲۰ درصد کمتر بودجه دریافت کرده‌ایم ضمن اینکه بخشی از آن هم بابت بدهی ۱۰ سال پیش از دست رفته است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اختصاصی در بورس برای شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تامین مالی برای این شرکت‌ها را سهل‌تر کند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از بدتر شدن شرایط مالی نیمی از مردم آمریکا نسبت به سال گذشته است.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
‌ آئین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور اژه‌ای برگزار شده و مقرر شد در هراستان به عدد عمر شهید سلیمانی، حداقل ۶۳ زندانی واجد شرایط آزاد شوند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
سرمربی استقلال درباره حساسیت بازی با پرسپولیس نکات مهمی را بر زبان آورد.
در شرایطی که وزارت ورزش یا هدف بهبود شرایط استقلال دست به تغییرات مدیریتی زد، درباره وضعیت قرمز این روزهای آبی ها سکوت کرده است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد، لیگ فرنگی به لحاظ کمی و کیفی تفاوت‌های زیادی با کشتی آزاد دارد و در سال‌های قبل هم میزان استقبال از لیگ این رشته به همین شکل بوده است.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس از لحاظ امکانات مالی و دیدارهای تدارکاتی که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا داشت،‌تمام شرایط برای کسب یک نتیجه محیا بود اما تیم ملی در اردن ناکام ماند.
بنا به نتایج یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از مردم اروپا کاهش قدرت خرید خود در چند سال گذشته را تجربه کرده اند.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست سرمربی پرتغالی تاکنون مذاکراتی را با فدراسیون‌های کویت، لبنان و امارات انجام داده و قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی پیش از اعزام به دوحه به مصاف یکی از این تیم‌ها برود.
بازیکن جوان استقلال می گوید علاقه ای به انتشار ویدیویی از حضورش در ماه محرم نداشته ولی این اتفاق رخ داده است.
سرمربی مس شهربابک از شرایط مالی در نظر گرفته شده برای این باشگاه در مسیری که در اهداف‌شان قرار گرفته، ناراضی است.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ