اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در یک بازی حساس دیگر برای منچسترسیتی در نقش یک بازیکن کاملا معمولی ظاهر شد.
تیم تحت هدایت جراردو سیوانه درحالی در بازی دوستانه با یک حریف دسته چهارمی متوقف شد که خستکی ناشی از تمریناتش کاملا روی عملکرد بازیکنان سایه انداخته است.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری است. در واقع یک بازی سیاسی است که براساس آن عبارتی درست می‌کنند تا برخی از طرفداران به شدت متعصب خود را راضی و قانع کنند، اما این جز یک کلک سیاسی به طرفداران جبهه پایداری نیست. جبهه پایداری یک تشکیلات کاملاً کاسبکارانه است و در رأس آن آقای محصولی به‌عنوان یک تاجر خبره، راه‌های تجارت اقتصادی با استفاده از قدرت سیاسی را خوب بلد است.
ملی‌پوشان ایران با نمایش کاملا هجومی و البته دریافت یک گل غافلگیر کننده به برتری پرگل مقابل افغانستان رسیدند.
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
داوید اوکرکه، مهاجم نیجریه‌ای کرمونزه، در بازی مقابل میلان خط دفاعی این تیم را با یک حرکت تکنیکی کاملا محو کرد و تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.
پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور پایبندی خود به سبک بازی هجومی را نشان می‌دهد.
ژاوی معتقد است پیروزی در بازی فردا قدم بلندی به سمت قهرمانی و یک ضرب شست محکم خواهد بود.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
صحبت‌ها و رفتارهای ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور هیچ نشانی از یک مربی مضطرب نداشت.
حسین کنعانی مقدم گفت: متاسفانه قانونی که آقای احمدی‌نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملاً با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که احمدی نژاد ابلاغ کرد یک وظیفه مشخص برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشت.
میلانو در یک بازی کاملا یک طرفه برابر تیم در ستاره پروجا شکست خورد.
استقلال توانست در یک بازی کاملا برتر که فرصت های پرتعدادی را خلق کرد، از سد نساجی گذشته و قهرمانی سوپرجام را از آن خود کند.
تیم اورال اوفا در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه 3-0 از کوزباس شکست خورد.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
فولاد در یک بازی کاملا فرصت طلبانه با تک گل آیاندا پاتوسی در دقیقه ۲+۹۰ برد مهمی را در فولاد شهر دشت کرد.
وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ