برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین تیم ملی ایران با اولین حضور آنتونیو مانیکونه انجام شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
اهواز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به شرایط جوی مورد انتظار در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
به تدریج طی جمعه افزایش ابر، وزش باد شدید تا خیلی شدید، مه آلودگی، بارش باران و برف، کولاک و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در مسیر‌های مستعد احتمال بهمن پیش بینی می‌شود و تا عصر شنبه شرایط نامساعد جوی تداوم دارد.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
دربی رده امیدهای تهران ظهر امروز برگزار می شود.
دیدار دو تیم استقلال و پیکان که قرار بود امروز از ساعت 15 برگزار شود لغو و به فردا موکول شد.
اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در بوشهر پیگیری می‌کنند.
اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در ماهشهر پیگیری می‌کنند.
اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در بوشهر پیگیری می‌کنند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در دو روز گذشته خبر داد.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
عباس اعظمی با بیان اینکه تا کنون هیچگونه قطع گاز در کشور نداشتیم، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ با قطع گاز ترکمنستان شرایط خیلی بد بود، در مرحله دوم که ترکمنستان گاز را قطع کرد علی رغم اینکه شرایط جوی نرمال بود، گاز بخش زیادی از استان‌های مختلف قطع شد، اما اکنون شرایط اینگونه نیست و قطع گاز علی رغم کاهش شدید دما اتفاق نیفتاده است.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ٢٦٥٧ نفر و اسکان اضطراری به ۲۲۶ نفر طی عملیات جوی از چهارشنبه تا امروز و توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از رهاسازی ۲۶۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی را تعطیل کرد.
دو تیم هوادار و نساجی منتظر اعلام سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقه هستند.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیمهای ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ