رئیس جمهور مصر از مردم این کشور خواست که در مقابل مشکلات و چالشها راه پایداری در پیش بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد که همه شرایط برای صعود مجدد این تیم به لیگ برتر مهیا شده است.
«شیردل نوری» به همراه همسرش در حدود چهار سال گذشته تیمارگر این شیر‌های سفید بودند و در فرآیند این زایمان تازه هم نقش برجسته‌ای را بازی کردند. او درباره شرایط این چهارتوله شیر هم می‌گوید: «وضعیت بچه‌ها مناسب است و همه در سلامت کامل هستند. فعلا شرایط خوب پیش رفته و مادر هم بچه‌ها را پذیرفته است.»
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام شرایط را برای تیم بسکتبال‌مان فراهم کردیم و دیگر بحث نتیجه و مسائل فنی به مربی و بازیکنان باز می‌گردد و بهانه‌ای برای عدم حمایت وجود ندارد.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
امیر دریادار دوم تاج الدینی تصریح کرد: امنیت تعطیل بردار نیست و تمرینات در جهت ارتقای امنیت نیز تعطیل بردار نیست و با نزدیکی به ایام نوروز در کشورمان ما تمرینات را تعطیل نکردیم و امیدواریم با رعایت همه شرایط سناریوهای از پیش تعیین شده رزمایش با با ایمنی کامل در دریا انجام دهیم.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه ۲۰ اسفند هوای همه کلانشهرهای کشور در شرایط قابل قبول قرار دارد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
صحبت‌های علی اصغر مدیرروستا در حاشیه دیدار دوستانه بین پیشکسوتان تیم ملی و منتخبان هما
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال ستاره سوم هستند.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
یک فعال سیاسی مطالبه اصلی مردم را ایجاد شرایط زندگی مطابق استانداردهای دنیا مطرح و در عین حال تاکید کرد که مردم با وجود همه انتقاداتی که دارند مایل نیستند یک بیگانه دوباره به حکومت بازگردد.
وزیر انرژی عربستان با بیان اینکه بحران فعلی انرژی ممکن است بدترین بحران باشد، افزود: با دولت های اروپایی در این خصوص در ارتباط هستیم.
رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.
شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها درباره پخش زنده و بازپخش ویدئوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد
در استان کرمان 20 شهرستان درگیر سیل بود، 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، 38 روستا تخلیه و 180 روستا در معرض تهدید سیل قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ