وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
هوش مصنوعی در کار طراحی مبلمان هم وارد شده و اصلا بعید نیست در آینده زبان طراحی مبل کاملا متحول شود.
رئیسی صبح پنجشنبه به وقت تهران وارد کوبا سرزمین فیدل کاسترو و چه گوارا شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی این کشور مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال فوتبال گفت: فوتبال ایران وارد فار جدیدی شده بود اما آقایان وقتی دیدند فوتبال روی ریل آمده از روی حسادت، کینه‌توزی و توهین به مردم و تقابل با آن‌ها این کار را با فوتبالی که هر ایرانی‌ در تمام نقاط دنیا به آن افتخار می‌کردند، انجام دادند. این فوتبال را به سمت قهقرا بردند.
دستگاه NDES وقتی به‌طور دقیق به تومور وارد می‌شود، از بدن در برابر مواجهه با دارو‌های ضدسرطان محافظت می‌کند. درنتیجه عوارض جانبی کمتری به‌وجود می‌آید و سلامت بیمار حفظ می‌شود.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
طرح گردش کاپِ جام جهانی در کشورهای مختلف آسیبی جبران‌نشدنی به محیط زیست وارد می‌کند.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
در دیابت، سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل گلوکز کاهش می‌یابد از این‌رو میزان قند خون افزایش یافته که به‌آن هیپرگلیسمی می‌گویند، وقتی این افزایش قند در دراز مدت در بدن وجود داشته باشد، سبب تخریب رگ‌های بسیار ریز در بدن می‌شود که می‌تواند اعضای مختلف بدن همچون کلیه، چشم و اعصاب را درگیر کند، بیماران مبتلا به دیابت نوع یک همواره باید روزانه انسولین تزریق کنند تا قند خون آن‌ها کنترل شود.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! انگار به سال 1995 میلادی برگشته‌ام.
وقتی مورایس پس از پیروزی برابر تراکتور وارد نشست شد، انتظار این برخورد خبرنگاران را نداشت.
وقتی مورایس پس از پیروزی برابر تراکتور وارد نشست شد، انتظار این برخورد خبرنگاران را نداشت.
کودک کم بینا از طرفی دیدش به اندازه‌ای است که نمی‌خواهد از عصا استفاده کند و از طرفی مهارت اینکه از چشمش به خوبی استفاده کند ندارد. کودک ناچار می‌شود وارد مدارس نابینایان شده و بریل‌خوان شود
وقتی وارد ورزشگاه شدم باور نمی‌کردم آنهایی که تا چند ماه پیش تشویقم می‌کردند، حالا به خانواده‌ام فحاشی می‌کردم؛ این آخرین چیزی است از آنها انتظار داشتم.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است آنتوان گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، بهتر کار می کند، اما خیلی‌ها معتقدند دلیل ورود دیرهنگام گریزمان به زمین چیز دیگری است.
وقتی دولت آقای احمدی نژاد بر سر کار بود، با تصمیمات پوپولیستی به محیط زیست ایران آسیب‌های بسیاری وارد کردند. اگر همون موقع بدون هیچ منطقی اجازه حفر چاه آب نمی‌دادند، شرایط اصفهان به اینجا نمی‌رسید. مردم که دلشان نمی‌سوزد. وقتی بدون هیچ ملاحظه‌ای قرار شد چاه حفر شود، تعداد زیادی چاه ساخته شد. خب نتیجه مشخص است که همین می‌شود که امروز شاهدش هستیم.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ