وقتی دولت آقای احمدی نژاد بر سر کار بود، با تصمیمات پوپولیستی به محیط زیست ایران آسیب‌های بسیاری وارد کردند. اگر همون موقع بدون هیچ منطقی اجازه حفر چاه آب نمی‌دادند، شرایط اصفهان به اینجا نمی‌رسید. مردم که دلشان نمی‌سوزد. وقتی بدون هیچ ملاحظه‌ای قرار شد چاه حفر شود، تعداد زیادی چاه ساخته شد. خب نتیجه مشخص است که همین می‌شود که امروز شاهدش هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
این میوه از منابع مناسب پتاسیم نیز محسوب می‌شود به همین دلیل به بیماران فشارخونی پیشنهاد می‌شود آلو را در سبد میوه خود داشته باشند و روزانه ۲ تا سه عدد از این میوه میل کنند.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.
برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره 10 منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.
رشت- رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به قرارگیری بیش از ۱۰۰ پروژه در ترافیک استعلامات این پژوهشگاه گفت: جای جای ایران نقطه قرمز میراث فرهنگی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
اصفهان یکی از زیباترین شهر‌های ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
رضا فتاحی پس از 5 حضور مداوم در سمت مدیر تیم فوتبال سپاهان جای خود را به مهدی سلیمی داده است.
اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
۱۵۰۰ ورزشکار ورزشکار اصفهانی اختتامیه لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان اصفهان را جشن گرفتند.
استقلال در حالی در اصفهان باید به مصاف سپاهان می‌رفت که روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر مس کرمان به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
حسین شهریاری، گلر تیم مس کرمان پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو خیلی زود جای خود را به آرمان شهداد‌نژاد داد.
اگر کارلوس کی‌روش به ایران بازنمی‌گشت این روزها رضائیان به جای قطر در اصفهان بود و در تمرینات سپاهان شرکت می‌کرد.
مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر اینکه همه اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است، گفت: جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد.
تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدت‌ها پیش ارائه کردیم و ضرغامی به جای حرف‌هایی که درحیطه کاری او نیست باید کارش را انجام دهد.
اصفهان- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حل مسئله بی حجابی نیاز به راهکار اجتماعی دارد و لازمه آن هم اندیشی کارشناسان علوم اجتماعی و تعریف مدل رفتاری علمی است.
سپاهان اصفهان با این تساوی ۹ امتیازی شد و تا رده پنجم جدول پایین رفت. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم نیز ۵ امتیازی شدند تا امیدهای خود را برای بهبود جایگاهشان زنده نگه دارند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
مسابقه استقلال و سپاهان اصفهان فردا جمعه ۲۱ مرداد به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ