هوش مصنوعی در کار طراحی مبلمان هم وارد شده و اصلا بعید نیست در آینده زبان طراحی مبل کاملا متحول شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
در افسانه‌های هندو، الهه‌های برهما و شیوا به ترتیب در شکل اژدها و فیل با هم مبارزه می‌کردند. اژدها فیل را گاز می‌گیرد و خون او را می‌نوشد. اما فیل در حال سقوط روی زمین اژدها را له می‌کند و خون آن‌ها با هم مخلوط و شیره قرمز درخت را تشکیل می‌دهد.
امروز چهارشنبه بیست یکم تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع عفاف و حجاب با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب با حضور در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانش آموزان تهرانی در پی اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیر، روبروی سفارت این کشور تجمع کردند.دلسوزان قرآن در مقابل سفارت سوئد شعارهایی نظیر «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»سر دادند.و دست‌نوشته‌هایی با عناوین «توهین، تحقیر، اهانت، آزادی یا وقاحت؟»، «دانش آموز مسلمان حامی دین و قرآن» دیده می‌شود. حامد جعفرنژاد
یک اسلحه فروشی در آمریکا؛ 10 درصد تخفیف ویژه معلمان عزیز!
همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
منابع خبری به تازگی تصاویری ناراحت‌کننده از اقدام وحشیانه پلیس آلمان منتشر کرده‌اند که طی آن نیروهای پلیس آلمان با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا می‌کنند.
معلمان شاغل در روستاهای سراسر کشور می‌توانند با همکاری دانش‌آموزان تصاویر خود را در جهت پربارتر کردن این صفحات برای مجلات رشد ارسال کنند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
یوسف پس از ادای سوگند و وفاداری به پادشاه، به طور قانونی به عنوان ششمین وزیر اول (نخست وزیر) اسکاتلند و اولین نخست وزیر مسلمان سوگند یاد کرد و پس از هشت سال جایگزین نیکولا استورجن شد.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم مسلمان پاکستان علاوه بر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان در دیگر شهرها از جمله راولپندی، لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، حیدرآباد،پیشاور، خیبرپختونخواه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ