طرح گردش کاپِ جام جهانی در کشورهای مختلف آسیبی جبران‌نشدنی به محیط زیست وارد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
لئاندرو پاردس هنوز از حال و هوای جام جهانی بیرون نیامده و می گوید وقتی به یاد بازی فینال می‌افتد، گریه‌اش می‌گیرد.
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
مسئول VAR در فینال جام جهانی از تصمیمات کلیدی تیمش در جریان پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه دفاع کرد.
مدافع آرژانتینی لیون از تجربه هیجان انگیز خود پیش از شروع فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام جهانی برای خیلی‌ها اتفاقی شگفت‌انگیز است ولی دکتر کارلوس بیلاردو 22سال پیش چنین روزی را پیش‌بینی کرده بود.
مهاجم نوک تیم ملی فرانسه با ضربه سر دیدنی منجر به صعود خروس‌ها به نیمه نهایی جام جهانی شد.
بوسه مدافع مراکش بر سر په‌په یکی از ماندگارترین صحنه‌های جام جهانی قطر بود.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
سردار آزمون تا آستانه زدن نخستین گلش در جام جهانی پیش رفت اما شوت او به تیرک برخورد کرد.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
خبرگزاری رویترز در آستانه شروع جام جهانی، به بررسی شرایط دو تیم ولز و آمریکا پرداخت.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
برنامه مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی، تحت تاثیر غیبت بازیکنان قرار گرفته است.
در شرایطی که همه منتظر رونمایی رسمی از کیت تیم ملی در جام جهانی قطر هستند، چند عکس از نامعمول ترین پیراهن تیم ملی را برای شما آماده کرده ایم.
وقتی کی‌روش سرمربی تیم ملی شد، عده‌ای به شوخی گفتند بر خلاف دو جام جهانی قبل این‌بار این تیم ملی ایران است که کی‌روش را به جام جهانی می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ