معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن منصوری : برنامه‌ ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین گفت: تلاشمان از ابتدای دولت در مورد پی‌گیری مسائل حقوقی در دستگاه‌های اجرایی این بود که به لحاظ حقوقی سازماندهی بهتری در این حوزه داشته باشیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید، گفت: با توجه به تنگنا‌هایی که وجود داشته من به دولت فعلی نمره ۱۸ می‌دهم.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
معاون اول رییس جمهور در دیدار با علی فتح‌الله‌زاده حمایت کامل دولت از ورزش کشور را اعلام کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
سایۀ مردانۀ خاتمی و احمدی‌نژاد بر مناظرۀ زنانۀ ابتکار و خزعلی حامیان ورود زنان به سیاست به دنبال تلطیف سیاست بودند اما تجربه نشان داده زنان بیش از آن که بتوانند بر سیاست تأثیر بگذارند و آن را تلطیف کنند خود تأثیر می پذیرند. چندان که در مناظرۀ خانم‌های معاون رییس جمهوری در دولت های قبل و دولت کنونی، می‌شد به جای خانم ابتکار آقایان خاتمی و روحانی را نشاند و به جای خانم خزعلی هم آقایان رییسی و احمدی‌نژادِ متقدم را!
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای «محسن منصوری» استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ