وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- امیر حسین پور بسیجی تبریزی در حین ماموریت گشت رضویون به درجه رفیع شهادت نائل شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در خودروی مسروقه در حال استراحت بود، خبر داد.
آژانس فضایی ژاپن اعلام کرد روز جمعه موتور راکت فضاپیما در جریان آزمایشی در شمال شرق ژاپن منفجر شد.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
تصویری از مصطفی میرسلیم حین کار کردن با گوشی آیفون در صحن علنی مجلس منتشر شده است.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی امروز حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین در دریای سیاه رصد شد.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران خبرداد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش‌های حین خدمت عامل موفقیت ما در روزهای اول جنگ تحمیلی بود که باعث شد موتور جنگی صدام از کار بیفتد و فرصت کافی برای سازماندهی سایر نیروها فراهم شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت مامور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان براثر تصادف حین انجام وظیفه خبر داد.
یک پسربچه امروز حین دیدار رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با خوشحالی با او سلفی گرفت.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
گلر ملوان هنوز هم تساوی را باور ندارد و معتقد است در بازی دیروز تیم برتر میدان بودند.
تصادف مرگبار در حین تعقیب و گریز با پلیس باعث کشته‌شدن یک نفر و فرو ریختن ساختمان در شرق بالتیمور شد.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
مدیرعامل سپاهان در خصوص جنجال‌های پیرامون بازی با زنیت اظهارنظر کرد.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
مرگ پله حین برگزاری جام‌جهانی قطر؟
دو موتور سوار در تهران حین عبور از یک میدان و دور گرفتن با یکدیگر برخورد وحشتناکی کردند.
حسین خسروی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حالی که در حال ایراد نطق خود بود، با افت صدا حالش بد شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد، سپس گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ