معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ تهران از آغاز به‌کار دومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در محله شهرآرا به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.
برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
پیمان معادی که در فیلم های مطرحی همچون متری شیش و نیم و ابد و یک روزها در ذهن ها ماندگار شده، از کتابخانه مجتبی جباری دیدن کرد.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گفت: کتابخانه تخصصی پهلوی شناسی در کاخ نیاوران شکل می گیرد.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
هندو‌های افراطی کتابخانه ۱۱۰ ساله مسلمانان را که دارای بیش از ۴۵۰۰ نسخه کتاب بود را به آتش کشیدند. افراطیون هندو در استان بیهار هند، به کتابخانه معروف مسلمانان که به «مدرسه عزیزیه» شهرت دارد، حمله کردند و به آتش کشیدند و بیش از ۴۵۰۰ نسخه کتاب موجود در این کتابخانه را سوزاندند.
کتابخانه کمپ تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان افتتاح شد.
در راستای توسعه مجازات‌های جایگزین حبس در دادگستری سیستان و بلوچستان، بازسازی و تعمیر کتابخانه شهرستان راسک مجازات جایگزین حبس شد.
قم- کتابخانه مرکزی قم همزمان با نیمه شعبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی توضیحاتی درباره موضوع تغییر کتب درسی ارائه داد.
بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، از نسخه نفیس قرآن کریم به خط کوفی هم‌زمان با آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام رونمایی کرد.
به دلیل اعلام تعطیلی ادارات استان تهران، کلیه تالار‌های مطالعه کتابخانه ملی فردا (شنبه ۲۴ دی‌ماه) تعطیل شدند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران خودرو اشتباه بود و باید سریعاً ابطال شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کتابخانه ملی، اسناد خدمات هلال احمر در جنگ به کتابخانه ملی سپرده شد.
به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس جمهوری صبح امروز دوشنبه در ادامه فرایند «نظارت ستادی» بر دستگاه‌های اجرایی، در سازمان اداری و استخدامی حضور یافت.
در ادامه روند اتصال دستگاه‌ها، کتابخانه ملی ایران و چند دستگاه دولتی دیگر ، ۹۳ سامانه و ۸۳ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.
در ادامه روند اتصال دستگاه‌ها، کتابخانه ملی ایران و چند دستگاه دولتی دیگر ، ۹۳ سامانه و ۸۳ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.
عضو شورای شهر تهران درباره گود رها شده کنار کتابخانه ملی و فاجعه ای که ممکن است درآنجا رخ دهد توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ