نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.
کتاب تلویزیون، اقتصاد، ورزش با قلم دو چهره تلویزیونی
کتاب «۱۰۰ اثر ایران در موزه‌های جهان» عنوان پنجمین جلد از مجموعه «ایران ۱۰۰۱» است که در تیرماه به نویسندگی سحر امینی در ۲۴۷ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شده است.
کتاب «سرگذشت ایران در ۱۰۰ محوطه باستانی» به عنوان چهارمین جلد از مجموعه‌ «ایران ۱۰۰۱» در ۳۰۵ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.
مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
در یک همکاری بین‌المللی به سردبیری دکتر هرمزی‌نژاد استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف کتابی با عنوان «نانوذرات طلا و نقره: سنتز و کاربردها» در انتشارات الزویر (Elsevier) به چاپ رسید.
کتاب «رسانه انقلاب» به قلم مدیرمسئول روزنامه جوان روانه بازار نشر شد.
رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقای فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقافرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه ساز هدایت انسان و ارتقاع فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
کتاب قشون تا صف صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
کتاب «ورزش و تربیت بدنی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر حجت الاسلام محمد سحرخوان در ۷۵ صفحه روانه بازار نشر شد.
با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خانواده‌ها نزدیک به دو سال طعم خرید مایحتاج آغاز سال تحصیلی را نچشیده بودند و حالا با اعلام این خبر که آموزش در مدارس برای سال تحصیلی جدید قطعا حضوری خواهد بود، کسانی که فرزند مدرسه‌ای دارند باید به فکر تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها باشند، اما تجربه خرید لوازم تحریر و کیف و کتاب با اینکه همیشه همراه با شوق و هیجان ناشی از بازگشایی مدرسه است، با وجود گرانی و تورم چندان تجربه خوشحال کننده‌ای به خصوص برای والدین نیست.
تازه‌ترین جلد از خاطرات روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نام "حضور و انصراف" رونمایی می‌شود.
کتاب «مرگ در نمک، پژوهشی باستان‌شناسی در ایران» به همت موزه ملی ایران، موزه معدن آلمان در بوخوم و موزه باستان‌شناسی و مردان نمکی زنجان منتشر شد.
در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مهدی مهدوی کیا هیچ گونه استعفایی نداده و همچنان سرمربی تیم امید ایران است.
محسن هاشمی گفت: به زودی، کتاب خاطرات پدر در سال ۷۸ منتشر می‌شود. چالش ممیزی‌ها حل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ