در راستای توسعه مجازات‌های جایگزین حبس در دادگستری سیستان و بلوچستان، بازسازی و تعمیر کتابخانه شهرستان راسک مجازات جایگزین حبس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعات به دست آمده از این تحقیق نشان می‌دهد مناطق خاصی از مغز در جریان چنین بیماری‌های روانی دچار تغییراتی می‌شوند. پزشکان احتمالاً می‌توانند به‌زودی با بررسی این نواحی به درمان‌های موثرتری در درمان چنین بیماری‌هایی دست پیدا کنند.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم! این کتاب ارزش مطالعه دارد و فصل اول و دوم را بسیار توصیه می‌کنم و باقی فصل‌ها برای دروس و رشته‌های تخصصی مفید است.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما هنوز پیمایش کامل و دقیق از کتابخوانی نداریم، ولی طبق آخرین پیمایش حاکی از آن است که ۳۳ دقیقه سرانه مطالعه غیردرسی و دینی است.
در این آزمایش، گرگ‌ها به صدای افراد غریبه هیچ واکنشی نشان ندادند، اما صدای نگهبانان باعث جلب‌توجه آن‌‎ها شد.
هوش مصنوعی به‌احتمال‌زیاد جای شغل‌هایی را می‌گیرد که شامل انجام کار‌های تکراری هستند و زنان عمدتاً در این شغل‌ها فعالیت دارند. برای نمونه، هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند متون طولانی را به‌سرعت بازبینی و خلاصه کند، درحالی‌که انجام این کار توسط انسان‌ها زمان زیادی طول می‌کشد.
نویسنده کتاب «ماه پیشونی قصه ما» گفت: باید گذشته را کاوید و هویت تاریخی و فرهنگی خود را بازشناخت. بی‌تردید، مطالعه متون ادبی و داستان‌های شاهنامه و مثنوی مولوی و افسانه‌ها و اسطوره‌ها، روش موثری برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ است. از سوی دیگر باید به بازآفرینی و بازنویسی ادبیات کهن و افسانه‌ها براساس شرایط امروز پرداخت.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مواد شیمیایی سمی که از اگزوز خودرو، سیگار کشیدن و کباب کردن در حیاط خلوت ایجاد می‌شوند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری آرتریت روماتوئید را افزایش دهند.
محققان کشور با همکاری محققانی از آلمان طی پژوهشی کروموزوم‌های میوزی جنس پیاز در ایران با تمرکز بر بخش آکانتوپراسوم (Acanthoprasum) را مورد مطالعه قرار دادند.
طبق یک مطالعه، از ۴۹۶ شرکت کننده درخواست شد که قبل از خواب کتابی بخوانند و از ۴۹۶ شرکت کننده دیگر خواستند قبل از خواب کتابی نخوانند. پس از یک هفته، ۴۲ درصد از از افرادی که مطالعه داشتند، احساس کردند که خوابشان بهبود یافته است. در مقابل، تنها ۲۸ درصد از افرادی که کتاب نخوانده بودند، خواب بهتری را گزارش کردند.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پروژه مطالعه انواع روش های نوین برای سیستم آبیاری هوشمند "زمان" فاکتور مهمی است.
این یافته‌ها نتیجه طولانی‌ترین دوره مطالعه درباره خوشبختی بشر است. کار‌های ساده مثل وقت گذراندن با دیگران و حفظ روابط ماندگار می‌تواند سلامت فرد را تقویت کند.
کیسینجر با احتیاط به این نتیجه می‌رسد که رشد اقتصادی ممکن است برای حفظ انسجام اجتماعی سنگاپور کافی نباشد. سیاست خارجی لی نیز ماهرانه بود. او کشور‌های همسایه یعنی مالزی و اندونزی را کنار گذاشت و در مواجهه با تهدید متوجه از جانب قدرت‌های بزرگ از سنگاپور به عنوان "موش" در میان "فیل ها" یاد کرد و سپس به مطالعه دقیق عادات فیل‌ها پرداخت.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
دبیر شورای نگهبان گفت: مطالعه تاریخچه کاپیتولاسیون نشان می‌دهد، قدرت‌های سلطه‌گر مثل آمریکا هیچ‌گاه حاضر نیستند رفتار استعماری را کنار بگذارند.
طرح مطالعه تطبیقی تاریخ مردم‌شناسی ایران و ترکیه که تفاوت‌های مؤسسه‌ای شدن در رشته مردم‌شناسی به عنوان یک شاخه مهم از علوم میراثی را در دو کشور ایران و ترکیه بررسی می‌کند، انجام شد.
شهردار تهران از آغاز مطالعه راه‌اندازی خطوط تراموا در پایتخت خبر داد و گفت: اجرای هر کیلومتر مترو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
در یک نسخه پیش از چاپ مطالعه که والنتین بروتل، محقق دانشگاه وورتسبورگ آلمان و همکاران منتشر کردند آمده است: ساختار ویروس سارس-کوو-۲ در کروناویروس‌های وحشی نامعمول است، اما در ویروس‌های مونتاژ شده در آزمایشگاه رایج است". این مطالعه به وجود "جهش‌های مترادف یا بی‌صدای" خاصی اشاره می‌کند که جایگاه برشی را متمایز می‌کند.
برنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معتقد است نظام نیازمند چند تغییر اضطراری است اما هیچ بیگانه‌ای هم نگران کشور ما نیست و در عین حال به معترضان توصیه می‌کند که مطالبه گری را ادامه دهند.
نتایج یک مطالعه عظیم نشان می‌دهد که قهوه‌نوش‌ها احتمالاً از بقیه ما بیشتر عمر خواهند کرد.
حمید نوری روز گذشته پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ