رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی توضیحاتی درباره موضوع تغییر کتب درسی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه مصر از دیداری خبر داد که میان وزیر خارجه این کشور با عراق و اردن برگزار شد.
کرملین امروز از رایزنی رؤسای جمهور روسیه و آفریقای‌جنوبی با محوریت نشست روسیه- آفریقا و نیز تقویت روابط اقتصادی میان طرفین خبر داد.
وزیر دفاع آمریکا و عراق پیرامون همکاری امنیتی مشترک رایزنی کردند.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در دیدار امروز «پوتین» با اعضای شورای امنیت روسیه، تقویت ثبات داخلی در شرایط کنونی این کشور مورد بررسی قرار گرفت.
نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه با وزیر دفاع استونی دیدار و بر اهمیت توسعه مشارکت اقتصادی دوجانبه تاکید کرد.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود بر اهمیت انتقال غلات از طریق دریای سیاه تاکید کرد و آنرا پل صلح نامید.
وزیر خارجه عربستان امروز در رایزنی با همتای دانمارکی خود، بر محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم تأکید کرد.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
وزیر خارجه ترکیه در رایزنی تلفنی با همتای سوئدی خود گفت: از استکهلم انتظار می‌رود برای جلوگیری از هتک حرمت به‌قرآن کریم که با واکنش گسترده جهان اسلام مواجه شده، وارد عمل شود.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر خود به مصر با رئیس اطلاعات این کشور در منطقه العلمین در غرب مصر دیدار کرد.
وزیر خارجه کویت که به عراق سفر کرده است با همتای عراقی خود در یک نشست خبری شرکت کرد.
وزیر دادگستری با اشاره به محور‌ها و مباحث مطرح شده در هفتمین همایش سراسری طب و قضا گفت: مبحث تغییر جنسیت یکی از محور‌های مورد بررسی در این همایش بود که موضوعی بسیار مهم و قابل توجه است و برای رسیدن به راهکاری اساسی در این مورد نیازمند قوانین مشخص هستیم.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
بررسی ابعاد شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال واکنش‌های کوبنده آتی از سوی نیروهای مقاومت از محورهایی است که روزنامه مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
تاکید بر مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی و لزوم مبارزه مسلحانه با دشمن صهیونیستی از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان به آنها پرداخته‌اند.
بررسی حمله چندجانبه از سوی محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی و لزوم نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه روزگار از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
هشدار نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت از سوی دشمن صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و متمایز بودن روز قدس امسال از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای به تشریح محورهایی از توافق اخیر میان عربستان و ایران پرداخت.
وجود خلاءهای قانونی برای حفظ جنگل‌ها، لزوم فرهنگ‌سازی کاشت درخت و توجه به خاک و فرسایش خاک از جمله محورهایی است که طی سال‌های اخیر در روز درختکاری مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یکی از محورهایی که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند به کمیته امام خمینی (ره) کمک کند بحث مستندسازی اموال و املاک کمیته امداد است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.
مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشست تخصصی درباره مشکلاتی که در پایگاه‌ها مواجه هستند سخنرانی کردند. نگاهی مخرب توسعه‌ای یکی از این محورها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ