کتابخانه کمپ تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، قهرمانان 5 وزن دوم در سالن غدیر ارومیه مشخص شدند.
قهرمانان 5 وزن نخست جام بین المللی تختی در رشته کشتی آزاد در سالن غدیر ارومیه معرفی شدند.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از فردا و به مدت 2 روز در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار می شود.
رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه در رده ی سنی جوانان روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار می شود. تیم ایران هم در این دوره از مسابقات حضور دارد.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر این که کشتی گرگان در سالهای گذشته قهرمانان زیادی را در این حوزه داشت گفت: در سالهای اخیر کشتی این استان افت داشته و باید برای احیا آن چاره ای اندیشید.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروزدر محل فدراسیون کشتی برگزار شد، این شهید گمنام ، در اسفندماه سال ۱۳۶۲،در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای شرکت در دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023 راهی کشور مصر می شوند.
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام جهانی 2022 راهی آمریکا شده‌اند، در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان از جمله کایل اسنایدر و یانی دیاکومیهالیس همسفر بودند.
تیم ملی کشتی آزاد گرجستان با قهرمانان شاخصش از جمله گنو پتریاشویلی و بکا لومتادزه در جام‌جهانی آمریکا شرکت خواهد کرد.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
طی مراسمی از مدال‌آوران و قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدهای جهان در سال 2022 تقدیر شد.
ساری- رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اظهار این که مازندران شاگرد اول کشتی کشور است، گفت:نگاه فدراسیون به این استان ویژه است.
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ