عضو شورای شهر تهران درباره گود رها شده کنار کتابخانه ملی و فاجعه ای که ممکن است درآنجا رخ دهد توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد «کتابخانه‌ی ملی اشیاء BIM»، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.
نسخه‌ای خطی در تالار حاج حسین آقا ملک در کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است که قصه یک «عشق» به تاریخ و فرهنگ را روایت می‌کند.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی، مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی این فدراسیون منصوب کرد.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
کتابخانه کمپ تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان افتتاح شد.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.
بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، از نسخه نفیس قرآن کریم به خط کوفی هم‌زمان با آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام رونمایی کرد.
به دلیل اعلام تعطیلی ادارات استان تهران، کلیه تالار‌های مطالعه کتابخانه ملی فردا (شنبه ۲۴ دی‌ماه) تعطیل شدند.
«نمایشگاه بانوان واقف در کتابخانه و موزه ملی ملک»، دربرگیرنده مجموعه‌ای از آثار اهدایی و وقفی ۱۳ بانوی نیک‌اندیش و نیکوکار در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می‌یابد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کتابخانه ملی، اسناد خدمات هلال احمر در جنگ به کتابخانه ملی سپرده شد.
در ادامه روند اتصال دستگاه‌ها، کتابخانه ملی ایران و چند دستگاه دولتی دیگر ، ۹۳ سامانه و ۸۳ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.
در ادامه روند اتصال دستگاه‌ها، کتابخانه ملی ایران و چند دستگاه دولتی دیگر ، ۹۳ سامانه و ۸۳ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به علیرضا مختارپور قهرودی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» را با همکاری انجمن همگرایی مواریث تمدن ایرانی، به مناسبت اربعین حسینی برگزار کرد.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در موزه ملی انقلاب اسلامی بزرگترین کتابخانه ایران را داریم که بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۱۳۰ پایان‌نامه رساله دکتری در آن وجود دارد.
نیم قرن پیش بزرگترین واقف ایران و میلیاردر دهه ۳۰ شمسی از دنیا رفت. درحال حاضر کتابخانه و موزه ملی ملک در تهران بخش کوچکی از موقوفات فرهنگی او در تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ