نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
این مرجع تقلید ترویج بی حجابی را یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع اشاره داشت که بر طبق آیه شریفه ۵۹ سوره احزاب: در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
دکتر فاضل: ما جامعه پزشکی را تحقیر کرده‌ایم همچنانکه با معلمان هم همین گونه رفتار کردیم. معلمان که همچون جامعه پزشکی، از گروه‌های مرجع جامعه و تربیت‌کننده نسل آینده کشور هستند، به جای اینکه سر کلاس درس باشند، هر روز باید کنار خیابان بایستند و برای معاش‌شان شعار بدهند. این‌گونه رفتار با گروه‌های مرجع جامعه که نقش مهمی در اداره و آینده مملکت دارند، شیوه مملکت‌داری نیست و عاقبت خوبی ندارد.
قم- مرجع تقلید شیعان گفت:آنچه باعث پیروزی ما در این جنگ‌ها می‌شود و خواهد شد همان ارتباط تنگاتنگ ما با خداست که این را باید حفظ کنیم.
زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
مرجع تقلید شیعیان فقر اقتصادی را ننگ دانست و گفت: کشور ما همه چیز دارد، امام معصوم فرمود ملتی که زمین دارد آب دارد خاک کافی دارد، اقتصادش درست نباشد از رحمت خدا دور است، این نفرین امام معصوم علیه السلام است، لذا اگر ما درست عمل کنیم، نجومی نباشد، اختلاسی نباشد، گرانی نباشد، مردم مودب هستند و به قانون احترام می گذارند.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
این مرجع تقلید شیعیان ادامه دادند: در اسلام اجیر شدن مکروه است، چرا که دین می گوید می خواهیم کریم باشید و کرامت داشته باشید، ما نمیخواهیم که تنها شکم افراد سیر شود، بلکه میخواهیم آبرومندانه زندگی کنید.
محققان معمولاً از شواهدی مبنی بر وجود حیات در محیط‌های شدید روی زمین به‌عنوان نقطه مرجع برای شناسایی شرایط محیطی مشابهی که می‌توانند حیات در سیارات داخل یا خارج از منظومه شمسی ما را پشتیبانی کنند، استفاده کرده‌اند.
مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: مؤمنین مجاز به صرف یک سوم از سهم امام علیه‌السلام جهت رفع ما یحتاج زلزله زدگان خوی می‌باشند.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
این مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان درباره حجاب گفتند: حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند بنابر این نباید این دو مقوله با یکدیگر خلط شوند، خیلی ها حجاب ندارند اما عفاف دارند الحمدلله زنان کشور ما عفیف هستند ما مسئولیت داریم این پوششی را که اسلام لازم دانسته رعایت کنیم و در این راه با دقت گام برداریم و با امر به معروف این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:هر صنف، قشر و جریانی که حتی ممکن است سلیقه و عقیده‌اش نیز با ما منطبق نباشد چنانچه تظلم‌خواه بود، دستگاه قضایی در چارچوب قوانین، ملزم است به تظلم خواهی او رسیدگی کند.
رئیس قوه قضاییه گفت:هر صنف، قشر و جریانی که حتی ممکن است سلیقه و عقیده‌اش نیز با ما منطبق نباشد چنانچه تظلم‌خواه باشد، دستگاه قضایی در چارچوب قوانین، ملزم است به تظلم خواهی او رسیدگی کند.
به گفته بهادری جهرمی، امثال این مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، مرجع خوبی هستند که تمرین کنیم و به پاسخ سوالات در مورد مسائل کشور برسیم، آن‌ها را امتحان و ارزیابی کنیم و یا برای اجرایی شدن آن پیگیری کنیم.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده از دستاوردهای گوناگون و متنوع از بین ببریم. ‌
وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی گفت: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ