ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
اهواز- دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
پلمب ۱۰ شهربازی و پارک آبی در تهران
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر پلمب یا توقیف‌هایی صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون دستوری مبنی بر پلمب اماکن صادر نکرده‌ایم.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
یک وکیل دادگستری درباره مفاد قانونی پلمب مراکز تجاری به دلیل بی حجابی توضیحاتی داد.
در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی این واحد صنفی در یکی از پاساژهای شهرستان پلمب شد.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم جهت پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد و پرونده وی رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع گردید.
مسئولان انتشارات روزنه از دستور مسئولان نمایشگاه کتاب تهران برای تعطیلی غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب خبر دادند. پیش از این، علیرضا بهشتی شیرازی مدیر انتشارات روزنه، بامداد سه شنبه پنجم اردیبهشت توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
فرمانده انتظامی سوادکوه از پلمب پارک جنگلی دریاچه شورمست به علت هنجارشکنی در حوزه حجاب و عفاف خبر داد.
کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.
دو رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ