قم- مرجع تقلید شیعان گفت:آنچه باعث پیروزی ما در این جنگ‌ها می‌شود و خواهد شد همان ارتباط تنگاتنگ ما با خداست که این را باید حفظ کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: شهدا قهرمانان فراموش نشدنی روزگار هستند.
رییس جمهور با اشاره به لزوم بیدار کردن ناآگاهان در موضوع کشف حجاب، خطاب به خانواده شهدا گفت: این بساط کشف حجاب حتماً جمع خواهد شد، هیچ نگران نباشید.
رییس جمهور گفت: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند چون ضرورت های جامعه را شناختند و برای ایفای نقش آماده شدند
نمازگزاران تهرانی همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند. همچنین ظهر امروز جمعه ۳۰ تیرماه، نمازگزاران قمی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهداء راهپیمایی کردند.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
فرمانده کل ارتش گفت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نباید بگذاریم یاد، نام و دلاوری‌های مثال زدنی شهدا که همچون جواهری ارزشمند در صفحات تاریخ می‌درخشند فراموش و مورد غفلت قرار گیرد.
شهداب یزد یاد و خاطره تیم صنام تهران را زنده کرد.
شهداب با ستاره‌های کمکی در آسیا سوم هم نشد
شهداب با معروف و غفور بازهم به سانتوری و موزرسکی باخت
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهدای والامقام جزو مقربان درگاه الهی هستند که عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده اند.
یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
محمد نظرعظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و احمد خادم، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و درس ولایت‌مداری را با خون خود به ما آموختند تا با تمام توان مدافع حریم ولایت باشیم.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خوان شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران درباره همکاری با سایر سازمان ها در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: به طور طبیعی سال آینده که این جشنواره به صورت ملی برگزار می شود، گستره بزرگتری را در نظر خواهیم گرفت.
وفا و نُصح در وجود حضرت عباس بن علی (ع) بود که وی را از سایر شهداء ممتاز می کند و به مقامی می رساند که به فرموده امام سجاد (ع): «اِنَّ لِلْعَبَّاسِ عِنْدَ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی مَنْزِلَةً یَغْبِطُهُ بِهَا جَمِیعُ الشُّهَدَاءِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ برای عبّاس (ع)، نزد خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، منزلتی است که همه شهدا در روز قیامت، به آن مقام غبطه می خورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ