مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
محمد غفوری گفت: دو ماهی است که به تبع نزولی بودن دلار شرایط آن چنان رونقی نداریم و بازارسرمایه هم در این وضعیت ریزشی است.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائرین اربعین در اطلاع‌رسانی‌های مهم و ضروری، امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است بنابراین توسط زائران باید هنگام ثبت نام در سامانه سماح به این موضوع دقت لازم صورت پذیرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
بجنورد- رئیس مجلس صنعت خودرو را نمونه اقتصاد رانتی دانست و گفت: اکنون قطعه ساز، کارخانه، مصرف کننده و دولت همه با هم از شرایط ناراضی هستند.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
کارلو آنچلوتی برنامه رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه را شرح داد.
نخست وزیر انگلیس شرایط اقتصادی در این کشور را دشوار توصیف کرد و خواستار اقدام برای کاهش تورم فزاینده شد.
واقعیت دوم اینکه اکثر مردم از وضع جاری زندگیشان ناراضی هستند. نماینده مقام معظم رهبری دریک مصاحبه علنی گفت که حدود ۸۰% مردم از اوضاع اقتصادی راضی نیستند. پس ادامه این شرایط هم نمیتواند پایدار باشد و حاکمیت باید اقدامات اساسی برای حل مشکلات کشور انجام دهد تا اوضاع مردم و کشوربهبود یابد.
مدیران اینتر از شرایط جسمی و مصدومیت‌های متعدد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، به شدت ناراضی هستند.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، می‌گوید از شرایط زندگی‌اش در فاصله سال‌های 2017 تا 2021 ناراضی است.
سرمربی مس شهربابک از شرایط مالی در نظر گرفته شده برای این باشگاه در مسیری که در اهداف‌شان قرار گرفته، ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ