یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
فیزیکدانان مدت‌هاست کشف کرده‌اند که چگونه پدیده‌ها در گروه‌های سه نفره می‌توانند هرج و مرج ایجاد کنند. آنان هشدار می‌دهند که یک مشکل سه تایی نه تنها می‌تواند منجر به رقابت‌های جهانی برای تسلیحات تازه شود بلکه می‌تواند به جنگ هسته‌ای نیز بیانجامد.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
سازمان «آکسفام» هشدار داده است که بحران غذایی در شرق آفریقا در ماه ژوئیه به اوج خود می رسد و در نتیجه هر 28 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
این پرچمدار نوبیا دارای یک نوار هشدار است و همچنین دارای اسلات IR، NFC و دو سیم کارت نانو است، اما IP ۶۸ ندارد و طراحی مربع شکل منحصر به فرد آن موجب فروش ۱۰۰ میلیون یوانی این تلفن‌همراه شده‌است.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
امیلی اسمیت، نویسنده اصلی این تحقیق و استادیار بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی مؤسسه میلکن (GW Milken)، می‌گوید: «این مطالعه جامع‌ترین شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کووید-۱۹ در دوران بارداری، یک تهدید جدی برای سلامتی است.»
رئیس اورژانس سوئیس نسبت به فروپاشی سیستم درمانی این کشور بدلیل فشار کاری هشدار داد.
هشدار درباره یک قرص شب امتحانی
شایع‌ترین مسکنی که مصرف زیاد آن، باعث مسمومیت کبدی می‌گردد، استامینوفن است.
انجمن جوجه یک روزه با ارسال نامه‌ای به اعضای خود هشدار داد که برای رعایت وجهه اجتماعی و اخلاقی از معدوم سازی جوجه یک روزه جدا خودداری کنند.
یک نهاد حقوق بشری بین المللی درباره بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی هشدار داد.
مهتاب نصیرپور با تاکید بر اهمیت توجه به مساله خشکسالی می‌گوید: همه مردم ما به نوعی اهمیت این مساله را حس می‌کنند. بویژه با اتفاقاتی که در اطراف‌مان رخ می‌دهد مانند فرو نشست زمین و خشک شدن بعضی رودخانه‌ها و دریاچه‌ها همه متوجه شده‌ایم مساله خشکسالی در کشور ما مقوله‌ای است بسیار مهم که باید به آن توجه کرد.
کمیته دفاع از حقوق بشر در شبه جزیره عربستان درباره کشتار و موج جدید اعدام ها در این کشور هشدار داد.
فیس‌بوک به یک میلیون کاربر خود در مورد استفاده از برنامه‌های سارق کلمات عبور که در فروشگاه‌های آنلاین گوگل و اپل در قالب برنامه‌های تفریحی و مفید عرضه می‌شوند، هشدار داد.
یک کارشناس بازار سرمایه رفتار دولت در خصوص سیاست‌گذاری در اقتصاد کشور و قیمت کامودیتی‌ها را عامل خروج نقدینگی از بازار بورس دانست و اظهار کرد: با اخبار مثبت از سوی مذاکرات برجامی و آزادسازی بلوک خودرویی‌ها، امکان آن وجود دارد تا شاخص کل از کانال ۲ میلیون واحد نیز عبور کند.
نماینده اردبیل در مجلس گفت: در اکثر وزارتخانه‌ها چارچوب و ضوابط خاصی برای انتصابات تعریف نکردند، یعنی یک نفر را که می‌آورند یا به صورت رفاقتی است یا به صورت سفارش شده. به نظر من شاید آقای رئیسی باید یک فکر دیگری بیندیشد و نظارت جدی بر عملکرد وزرا داشته باشد. اطلاعات را هم خودشان از وضعیت موجود دارند اما اگر بخواهند ما به ایشان اطلاعات می‌دهیم.
هشدار یک شرکت تولیدکننده مولتی ویتامین‌های تقویت مو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ