انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از ۴۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده که از این تعداد، ۵۵۲۰ مورد سرم تراپی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان تا امروز خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان که برای نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عربستان به‌سر می‌برد، جویای احوال حجاج ایرانی شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۶ روز گذشته بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۹ نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.
سازمان آمار عربستان سعودی اعلام کرد که ۱۳.۴ میلیون نفر از کل جمعیت این کشور اتباع کشورهای دیگر هستند.
در پی اعدام دو جوان بحرینی توسط عربستان سعودی، جمعیت الوفاق بحرین نسبت به آن واکنش نشان داد.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
‎رئیس مرکز پزشکی‌حج و زیارت جمعیت هلال احمر از حضور و استقرار پزشکان در ۶۵ هتل محل اسکان زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: زائران حج ۱۴۰۲ که بیمار هستند برای بردن داروهایشان به عربستان نسخه انگلیسی همراه داشته باشند.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارسال داروهای مورد نیاز زائران ایرانی حج تمتع تا ۱۰ روز دیگر به عربستان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه مسئول سلامت جسمی زائران ایرانی حج ۱۴۰۲، هلال احمر است، افزود: کادر پزشکی در سطح استاندارد به عربستان اعزام می‌شود تا سلامت زائران در معرض خطر قرار نگیرد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: عربستان سه نوع واکسن مننژیت، دو دوز واکسن کرونا و واکسن فلج اطفال را برای زائران الزامی‌کرده است.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ