هواداران چلسی همچنان از پیوستن میسون مونت به منچستریونایتد خشمگین هستند و از واکنش‌های عجیب و غریب نسبت به این ستاره انگلیسی دست برنمی‌دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل باشگاه ناپولی به لوچانو اسپالتی بابت حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هشدار داد.
چلسی و دورتموند صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.
منابع امنیتی عراقی از حادثه مرگبار رانندگی در نزدیکی سامراء که طی آن یک زائر جان باخت، خبر دادند.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
تروریست‌های جبهه النصره حملاتی به حومه جنوب غربی حلب انجام دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی جان باخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
مدافع تیم استقلال با بیان اینکه این باخت ما را شرمنده هواداران کرد گفت: آن بازی را که باید در دربی انجام می دادیم نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد بابت پرداخت بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی و دیگر بازیکنان و مربیان خارجی ۱۱۸ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت شده است.
در این بازی هواداران پاری سن ژرمن در ابتدای بازی علیه لیونل مسی به خاطر عملکرد ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا شعار سر دادند تا نشان دهند که از عملکرد او راضی نیستند.
باشگاه پرسپولیس سرانجام طلب مهاجم برزیلی و مربیان خارجی این تیم را پرداخت کرد.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از باخت 7-0 یونایتد مقابل لیورپول بازیکنانش را به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
هواداران حاضر در استادیوم آزادی، بعد از شکست برابر هوادار، علیه بازیکنان خودی شعار سر دادند.
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند و برخی نوشتند: خانم ثابت! تیم شما در گروه C است.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
هر سه همگروه ایران در فیفادی اخیر باخت را تجربه کردند و امتیازات زیادی از دست دادند و آمریکا دو پله سقوط را تجربه کرد
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
نتایج خوبی با تیم ملی گرفته‌اید و از شما تشکر می‌کنم. درست نیست با یک باخت این همه روی‌تان بریزند. قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرید.
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ