خبر «عکس ابر‌های عجیب و بحث برانگیز در آسمان خلخال، چند ساعت قبل از زلزله دیشب ترکیه» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
تکانه‌های سبزرنگی که گاهی دیده می‌شود، نشان می‌دهد که کره زمین چقدر توانسته است کربن‌های تولیدی را جذب کند. اقیانوس هم با تکانه‌های آبی نشان می‌دهد که چقدر موفق شده است تا کربن‌ها را از هوا بگیرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان ابری و وزش باد شدید برای نیمه‌جنوبی تهران از عصر امروز پیش بینی می‌شود.
ابر آروان در راستای آسان کردن کار توسعه‌دهندگان،کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت برای توسعه‌ و مدیریت یکپارچه‌ سرویس‌های ابری مختلف از محصول جدید خود به‌نام Shell رونمایی کرد.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران فراخوان شناسایی و ساماندهی فراهم کنندگان خدمات ابری کشور را منتشر کرد.
ابری عجیب در آسمان تهران پدیدار شد. این ابر شبیه بشقاب پرنده نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. این عکس فرشاد عباسی عکاس سرشناس خبری ثبت کرده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
یک ماهواره روسیه مرموز  اوایل ماه گذشته از هم پاشید و ابری از زباله های فضایی ایجاد کرد که ممکن است برای مدتی در مدار زمین باقی بمانند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وقوع بارندگی در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در زابل، کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات کلود در فرانسه به علت نگرانی از کمبود برق در این کشور قصد دارد به استفاده از ژنراتورهای دیزلی روی آورد.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
٪۳۰ تخفیف استثنایی در سرورهای ابری آروان
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ