وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی واکنش‌های شدید بین‌المللی، قانون جنجالی را که برای گردشگران خارجی بازدیدکننده از کرانه باختری وضع کرده بود، لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به تبعات خطرناک تصویب لایحه قانون نظامی جدید در این رژیم هشدار داد.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
جنبش حماس اقدام پارلمان رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون حبس نوجوانان ۱۲ سال به بالای فلسطینی را محکوم کرد.
وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون جدید نژادپرستانه علیه اسرا، هشدار داد.
فروپاشی قانون، از هم پاشیدگی ارتش، تشکیل ائتلاف های شکننده، اعمال سرکوب، وخامت اقتصادی و افزایش مهاجرت در رژیم صهیونیستی برخی از نشانه های سقوط این رژیم است.
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
وزارت خارجه آمریکا به دنبال لغو قانون ممنوعیت بازگشت اسرائیلی ها به شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری، سفیر این رژیم را احضار کرد.
کنست رژیم صهیونیستی قانون لغو عقب نشینی از شهرک های صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری را تصویب کرد که به موجب آن اسرائیلی ها می توانند به شهرک های مذکور بازگردند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند را تصویب کرد.
منابع خبری بامداد سه شنبه از رای مثبت کنست رژیم صهیونیستی به پیش نویس قانون اصلاحات قضایی در دور نخست خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.
پارلمان رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت این رژیم از عاملان عملیات استشهادی را با ۹۴ رأی تصویب کرد.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
رئیس رژیم صهیونیستی طرحی برای جلوگیری از فروپاشی قانون اساسی این رژیم ارائه کرده است.
منابع فلسطینی از تصویب پیش نویس قانون سلب تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که به زودی قانون مجازات اعدام عاملان عملیات علیه شهرک نشینان را ارائه خواهد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به تمدید قانون آپارتاید از سوی کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تصمیمی برای فشار بیشتر علیه اسرای فلسطینی، ملاقات اعضای کنست با آنها را لغو کرد.
مجلس شورای عمان به تشدید قانون تحریم رژیم صهیونیستی رأی مثبت داد.
احمد عاقل سفیر فلسطین در بغداد گفت که قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی که در پارلمان عراق تصویب شد، ثابت کرد که عراق در کنار مردم فلسطین است و وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند.
اسرای فلسطینی که بر اساس مصوبه غیر قانونی و ضد حقوق بشری موسوم به «بازداشت اداری» از سوی رژیم صهیونیستی، مجبور به گذراندن حبس هستند، همچنان به اعتراض علیه این قانون ادامه می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ